اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

شورای شهر گره مشکلات شهروندی را تسهیل می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شورای اسلامی شهر اصفهان گره مشکلات شهروندی را تسهیل می‌کند.

شورای شهر گره مشکلات شهروندی را تسهیل می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عباس حاج رسولیها بعدازظهر امروز در جشنواره شهروند برگزیده در میان مسئولان اصفهانی با بیان اینکه شورای شهر نقش عمده‌ای در ایجاد اعتماد و امنیت مردم بر عهده دارد، اظهار داشت: شورای مدنی شهر در مقابل مردم تمکین و در مباحث امنیت، حراست و حفاظت مردم حرف نخست را می‌زند.
وی افزود: شورای شهر همواره با نیروی انتظامی همراه و در بسیاری از موارد تسهیل کننده و بر طرف‌کننده گره مشکلات شهروندی است.
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در جلسه چهارماه پیش شورای استان‌ها به نقش شوراها در استان‌ها تاکید و گفته شد که مردم در حفظ نظام جمهوری اسلامی و نیز موجودیت مدیریت واحد شهری و نیز انتظامی نقش بسزایی دارند.
وی تاکید کرد: مدیریت واحد شهری در شهرهای بزرگ هماهنگ کننده سایر بخش‌ها و نیز افزایش ظرفیت بازده خدمت رسانی هستند.
حاج رسولیها در ادامه به برخی هماهنگی‌ها اشاره کرد و گفت: جلوگیری از ساخت و سازهای خلاف و حاشیه‌ای که اختلافات زیادی به همراه دارد با همکاری نیروی انتظامی بر طرف می‌شود.
وی همچنین سایر همکاری‌ها با نیروی انتظامی را در بحث حمل و نقل و ترافیک برشمرد و افزود: بیش از نیمی از بودجه شهرداری صرف هزینه امور ترافیکی می‌شود.
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان به ایجاد برقراری نظم در مباحث ترافیک شهری و احداث رینگ چهارم ترافیک اشاره کرد و گفت: در اصل مردم باید هماهنگ کننده مقررات شهری و انتظامی باشند.
وی به رعایت نظم و مقررات توسط مردم اشاره کرد و بیان داشت: اگر مردم قوانین و مقررات شهری و ترافیکی را رعایت کنند، 30 درصد بهره‌وری را افزایش داده‌اند.
حاج رسولیها تاکید کرد: باید برای نهادینه شدن و افزایش بهره‌وری آموزش‌ها را از مدارس راهنمایی و نیز دبیرستان آغاز کرد.
انتهای پیام/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول