اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون وزیر ورزش و جوانان خبر داد:

تدوین طرح جامع جوانان و ورزش

خبرگزاری فارس: معاون حقوقی، مجلس و هماهنگی استان‌های وزیر ورزش و جوانان گفت: طرح جامع ورزش و جوانان را تدوین کردیم و به زودی در قالب این طرح برنامه‌های مختلفی را در این حوزه به ویژه با تکیه بر جوانان توانمند انجام می‌دهیم.

تدوین طرح جامع جوانان و ورزش
سید منصور رسول‌نژاد در حاشیه سفر به اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: دوشنبه هفته آینده با حضور رئیس جمهور و جمعی از نمایندگان مجلس و مسئولان نشست بزرگ جوانان منتخب کشور را در تهران برگزار می‌کنیم و در تلاش هستیم در یک تعامل نزدیک بتوانیم رسیدگی به امور جوانان را در اولویت قرار دهیم.
وی از شکل‌گیری دو معاونت ساماندهی جوانان و معاونت فرهنگی جوانان در داخل وزارت ورزش و جوانان خبر داد و افزود: این معاونت‌ها از چند روز قبل فعالیت خود را آغاز کردند و با برگزاری نخستین همایش جوانان نخبه و برتر تلاش می‌کنیم از نظرات، پیشنهادات و انتظارات آنها استفاده کرده و در یک فضای مناسب برای جوانان برنامه‌ریزی کنیم.
معاون حقوقی، مجلس و هماهنگی استان‌های وزیر ورزش و جوانان در ادامه سخنان خود بیان داشت: تنها سه کشور از جمله ایران وزارت ورزش و جوانان دارد که تشکیل این وزارت نشان‌دهنده اهمیت موضوع جوانان است که بخشی از فعالیت‌های آنها ورزش محسوب می‌شود.
این مسئول اولی قرار دادن بحث جوانان را در ورزش خاطرنشان کرد و گفت: ما در درون نیازهای متعدد جوانان اعم از مسکن، اشتغال، ازدواج، تربیت صحیح ورزش را نیز به عنوان یک مقوله پررنگ باید مدنظر قرار دهیم و نباید به دلیل پررنگ شدن توجه به حوزه ورزش دیگر نیازهای جوانان دچار فراموشی شود.
رسول‌نژاد در پایان بیان داشت: در این باب رسانه‌ها باید ما را همراهی کنند تا بتوانیم در قالب این وزارتخانه نیازهای متعدد جوانان و توانمندی آنها را ملاک کار قرار دهیم و از این استعدادهای آنها به خوبی استفاده کنیم که یکی از این استعدادها حوزه ورزش است که باید با یک حرکت جهشی در این حوزه موفقیت‌ها را روز افزون کنیم.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول