اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس دانشگاه پیام نور پلدختر خبر داد:

تحصیل 2600دانشجو در دانشگاه پیام‌نور پلدختر

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان پلدختر از تحصیل 2 هزار و 600 دانشجو در دانشگاه پیام‌نور این شهرستان خبر داد.

تحصیل 2600دانشجو در دانشگاه پیام‌نور پلدختر
 یاور چراغی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پلدختر اظهار داشت: تقویت و ارتقای دانشگاه پیام‌نور پلدختر از اولویت‌های برنامه‌های مسئولان است.
وی افزود: دانشگاه پیام‌نور مرکز پلدختر دارای 2 هزار و  600 نفر دانشجو با  26 رشته و گرایش و 100 استاد است، که نقش چشمگیری در توسعه آموزش عالی در این شهرستان ایفا کرده است.
چراغی، بهره‌برداری از ساختمان آموزشی مرکز پلدختر با زیربنای 2 هزار و 268 متر‌مربع در قالب سه طبقه با  16 کلاس درس و چهار آزمایشگاه فنی زیست، کشاورزی و شیمی با هدف تأمین فضای آموزشی دانشجویی این مرکز را به‌عنوان یکی از مصوبات سفر هیئت دولت به استان لرستان دانست و ابراز امیدواری کرد، که با حمایت بیشتر مسئولان به‌توان تحولی عظیم در عرصه علمی و آموزشی دانشگاه پیام‌نور پلدختر ایجاد کرد.
رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان پلدختر از ارتقا و تجهیز سایت کامپیوتر، رستوران و نمازخانه این دانشگاه خبر داد و گفت: باید در عمل شرایط و امکانات لازم و مطلوب در این مراکز آموزش عالی فراهم شود تا به نیازهای دانشجویان جامه عمل پوشانده شود.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول