اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

دادستان بشرویه:

اعتیاد ریشه بسیاری از جرایم است

خبرگزاری فارس: دادستان دادسرای عمومی و انقلاب بشرویه اعتیاد را مادر و ریشه بسیاری از جرایم دانست و گفت: نشست‌های هماهنگی مبارزه با مواد مخدر می‌تواند در کاهش اعتیاد نقش راهگشا و موثری ایفا کند.

اعتیاد ریشه بسیاری از جرایم است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی فرمانداری بشرویه، رضا رحیمی در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بشرویه اظهار داشت: آثار و تبعات سوء اعتیاد در سطح جامعه بسیار مخرب است و مبارزه با مواد مخدر باید به طور مستمر و جدی از سوی دستگاه‌های مسئول دنبال و پیگیری شود.
وی با تاکید بر اینکه باید برنامه‌ریزی مناسب برای مهار اعتیاد اقدامات لازم را به عمل آورد، گفت: در کنار برخوردهای قاطع قضایی با متخلفان و مجرمان در زمینه مواد مخدر و دستگیری و مجازات آنها متناسب با نوع فعالیت، تمامی دستگاه‌ها و نهادهای مسئول و مرتبط می‌توانند با ارائه راهکارهای فرهنگی، اجتماعی و تبلیغی در این مهم مشارکت داشته باشند.
دادستان دادسرای عمومی و انقلاب بشرویه نقش شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر را در مبارزه با سوداگران مرگ مهم خواند و بر تعامل و انسجام بیشتر دستگاه‌های مسئول در این رابطه تاکید کرد.
فرماندار بشرویه نیز گفت: این شهرستان با وجود داشتن ویژگی‌های مثبت و برجسته در خور توجه به خاطر اقلیم خاص کویری گاها شاهد تردد کاروان‌های قاچاق مواد مخدر است که باید با آگاهی و آمادگی لازم نسبت به این مسئله مبارزه با سوداگران مرگ حامل مواد مخدر را مورد توجه قرار داد.
غلامرضا پورسلطانی با تاکید بر استفاده از برنامه‌های فرهنگی و راهکارهای نرم‌افزاری با کمک تمامی دستگاه‌ها افزود: مبارزه و پیشگیری از توسعه و گسترش استفاده از مواد مخدر صنعتی که آثار سوء بیشتری دارند باید در اولویت برنامه‌های مبارزه با مواد مخدر قرار گیرد.
فرمانده نیروی انتظامی بشرویه نیز با اشاره به اینکه ناجا تمامی تلاش خود را در راستای مبارزه با مواد مخدر به کار گرفته است، یادآور شد: پیگیری و انجام اقدامات مفید و سازنده با همکاری سایر نهادها در فرهنگ‌سازی به جامعه برای آگاهی از عواقب خانمان برانداز اعتیاد ضروری است.
عباس کامرانی‌نژاد نقش آموزش در پیشگیری از اعتیاد را بسیار مهم خواند و یادآور شد: آموزش و آگاهی‌بخشی به اقشار مختلف به ویژه جوانان و نوجوانان در پیشگیری به اعتیاد و مصرف مواد مخدر بسیار مهم است که این مسئله باید مورد توجه خانواده‌ها، آموزش و پرورش و دستگاه‌های فرهنگی و رسانه‌ها قرار داشته باشد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول