اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوشتر:

خانوارهای سرشماری نشده شوشتر در منازلشان بمانند

خبرگزاری فارس: فرماندار شوشتر خواستار حضور خانوارهای سرشماری نشده در منازل خود شد تا در زمان باقیمانده از سرشماری ماموران به درب منازل مراجعه کنند.

خانوارهای سرشماری نشده شوشتر در منازلشان بمانند
حیدر نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: خانوارهایی که تاکنون ماموران سرشماری به درب منزلشان مراجعه نکرده‌اند در زمان باقیمانده از سرشماری در منازل خود حضور داشته باشند تا بتوان مراحل سرشماری برای آن‌ها انجام داد.
رئیس ستاد سرشماری شوشتر با اشاره به اینکه مردم می‌توانند با ستاد سرشماری تماس بگیرند، تاکید کرد: افرادی که تاکنون سرشماری نشده‌اند می‌توانند به ستاد سرشماری شوشتر تماس گرفته و حضور خود را در منزل اعلام کنند تا ماموران برای انجام سرشماری درب منزل حضور یابند.
نجفی افزود: مردم می‌توانند با شماره 6218850 ستاد سرشماری شهرستان شوشتر تماس گرفته و حضور خود را در منزل برای مراجعه ماموران سرشماری اعلام کنند.
رئیس شورای اداری شهرستان شوشتر خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سرشماری نفوس و مسکن در تاریخ 22 آبان ماه به اتمام می‌رسد کسانی که در این مدت سرشماری نشده‌اند می‌توانند در منازل خود منتظر ماموران سرشماری باشند.
وی گفت: شهرستان شوشتر در سال جاری برای شهرستان‌های لالی، اندیکا، گتوند و مسجدسلیمان به عنوان شهرستان معین تعیین شده است و بر این اساس باید مربیان این شهرستان‌ها در شوشتر آموزش دیده‌اند.
وی با اشاره به اهمیت سرشماری و آمار در کشور جمهوری اسلامی بیان کرد: از آنجایی که تمام اعتبارات و امکانات ارائه شده به شهرها بر اساس شاخص جمعیت آنهاست، توزیع عادلانه ثروت و امکانات در گرو همین آمار دقیق از سرشماری نفوس است.
فرماندار شوشتر تاکید کرد: باید در سرشماری از کمال دقت بهره برد تا شهرستان در استفاده از شاخص‌های آماری در منطقه موفق باشد.
رئیس شورای اداری شهرستان شوشتر بیان کرد: امیدواریم اصحاب رسانه و مطبوعات با اطلاع رسانی دقیق و گسترده مردم را از چگونگی و نحوه‌ سرشماری آگاه ساخته و ما را در این امر مهم یاری دهند.
نجفی با تاکید بر اینکه سرشماری چراغ راه برای سال‌های آینده خواهد بود، تاکید کرد: نتیجه سرشماری می‌تواند چراغ راه آینده باشد و در این باره باید تلاش کرد تا نتایج به دست آمده با دقت بسیار زیادی به دست آید و به این دلیل باید از همه توان خود استفاده کرد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول