اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

همزمان با دهه ولایت؛

نمایشگاه زلال غدیر در فردوس گشایش یافت

خبرگزاری فارس: همزمان با دهه امامت و ولایت، نمایشگاهی با عنوان زلال غدیر در محل هیئت حسینی سادات شهرستان فردوس برگزار شد.

نمایشگاه زلال غدیر در فردوس گشایش یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، دبیر اجرایی ستاد غدیر شهرستان فردوس چهارشنبه‌شب در این مراسم اظهار داشت: عید غدیر بزرگترین عید خدا، روز ولایت، کرامت و کمال دین است.
سیدشرف‌الدین اختر گفت: روز عید غدیر در روایات متعدد 50 نام به خود گرفته است که از جمله آن روز آزمایش بندگان، راندن شیطان، بیان کردن حقایق ایمان و روز افشای پیوند میان کفر و نفاق است.
وی افزود: این نمایشگاه با هدف معرفی ابعاد مختلف زندگی امام علی(ع) توسط دانش‌آموزان مدرسه راهنمایی دخترانه نمونه دولتی توحید برگزار شده است.
اختر تصریح کرد: این نمایشگاه دارای 15 غرفه شامل غرفه ولادت، نوجوانی و جوانی، شگفتی‌های نهج‌البلاغه، مظلومیت علی(ع)، علی و غدیرخم، عدالت علی، علی و یتیمان کوفه و شهادت علی (ع) است.
دبیر اجرایی ستاد غدیر فردوس یادآور شد: در هر یک از این غرفه‌ها زندگی امام علی(ع) در قالب ماکت، نقاشی، عکس و همراه با احادیث و روایات مختلف به نمایش گذاشته شده است. 
وی با اشاره به جنگ نرم دشمن گفت: امروز وظیفه همه مسئولان فرهنگی است که در راستای تقویت باورهای دینی دانش آموزان تلاش کنند.
اختر برپایی نمایشگاه‌های مذهبی را گامی موثر در تربیت دینی دانش‌آموزان و شناساندن سیره و روش ائمه اطهار(ع) دانست.
انتهای پیام/خ30
 
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول