اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز تأکید کرد:

توسعه برنامه‌های فرهنگی در استان البرز

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز بر توسعه برنامه‌های فرهنگی در این استان تأکید کرد.

توسعه برنامه‌های فرهنگی در استان البرز
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، صفی‌الله رمضان‌خانی شامگاه چهارشنبه در نخستین سالگرد استقلال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز اظهار داشت: با توجه به استان شدن البرز و وجود جمعیت نوجوان و جوان این منطقه اقدامات فرهنگی مناسبی در زمینه‌های مختلف صورت گرفته است، اما کافی نیست.
وی ادامه داد: با توجه به این که دشمنان امروز با تهاجمات فرهنگی قصد ضربه زدن به این نظام را دارند لذا باید، برنامه‌های اساسی و کلانی را در زمینه فرهنگ در این استان اجرایی کرد.
این مسئول افزود: تلاش دولت نهم و دهم در زمنیه توسعه برنامه‌های فرهنگی بسیار مطلوب بوده است و توانسته نقش به سزایی در رشد این مهم در کشور داشته باشد.
رمضان‌خانی گفت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که نوجوانان و جوانان ما به سمت فرهنگ غنی ایرانی رفته و آن را سرلوحه امورات فرهنگی خود قرار دهند.
وی تأکید کرد: امروز دشمنان تمام قوای خود را به کار گرفته تا در مقابل ما بایستد و برای رسیدن به اهداف شوم خود از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهند کرد.
این مسئول با تأکید بر این که ولایتمداری و آگاهی بیشتر می‌تواند ما را در بسیاری از برهه‌ها نجات دهد افزود: ولایتمداری ملت ایران بارها و بارها دشمنان را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشته، لذا این رمز پیروزی و موفقیت هیچ‌گاه نباید به دست فراموشی سپرده شود.
رمضان‌خانی در ادامه سخنان خود بر توسعه و اجرای بیشتر برنامه‌های فرهنگی از سوی دستگاه‌های ذیربط در این استان تأکید و خاطرنشان کرد: برای رسیدن به اهداف مورد نظر باید از نیروهای مستعد و کارآمد استفاده کرده و خلاقیت را در اجرای برنامه‌های فرهنگی فراموش نکنیم.
وی از مربیان کانون به عنوان عناصر مهم در رسیدن به اهداف مورد نظر نام برد و گفت: مربیان کانون با توجه به دید مثبت می‌توانند تأثیرات مثبتی را در اجرای برنامه‌های فرهنگی داشته باشند.
به گفته این مسئول در یکسال گذشته این کانون توانسته با برپایی جشنواره پویا نمایی بین‌المللی، جشنواره قصه‌گوی، برگزاری سلسله همایش‌های فرزند پروری، برگزاری نمایشگاه پرورش خلاقیت، اجرای 65 برنامه فرهنگی در سطح استان و اشتغال 17 نفر پرسنل جدید گامی مهم در جهت توسعه فرهنگ بردارد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول