اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در انتخابات مجلس شورای اسلامی صورت می‌گیرد؛

رای‌گیری الکترونیکی در 10 درصد حوزه‌های خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی گفت: قرار است در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی در 10 درصد حوزه‌های انتخاباتی استان به صورت الکترونیکی رای‌گیری صورت گیرد.

رای‌گیری الکترونیکی در 10 درصد حوزه‌های خراسان جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد ابراهیم افشاری عصر امروز در نشست خبری ستاد اطلاع‌رسانی استان از انجام شمارش آرای انتخابات آینده مجلس در استان به صورت الکترونیکی خبر داد.
وی با اشاره به تشکیل ستاد انتخابات استان از خرداد ماه سال جاری ادامه داد: شش کمیته شامل کمیته حقوقی، امنیتی، استعلامات و حفاظت، فناوری اطلاعات و تبلیغات و اطلاع‌رسانی در استان تشکیل شده و فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.
رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی با بیان اینکه انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه در استان برگزار می‌شود، اظهار داشت: این حوزه‌ها شامل حوزه بیرجند و درمیان، سرایان، فردوس، بشرویه و طبس، قاینات و حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه می‌شود.
افشاری ادامه داد: همچنین پیش‌بینی می‌شود با توجه به اینکه دولت پیشنهاد افزایش 20 نماینده در مجلس در این دوره انتخابات را مطرح کرده است احتمال افزایش یک حوزه انتخابیه جدید شامل طبس و بشرویه وجود دارد.
وی از پیش‌بینی تشکیل 568 شعبه اخذ رای همزمان با انتخابات مجلس در استان خبر داد و گفت: از این تعداد 234 شعبه ثابت و 334 شعبه سیار است همچنین در این انتخابات 230 شعبه اخذ رای شهری و 238 شعبه اخذ رای روستایی فعال می‌شود.
رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی از برگزاری کارگاه‌های آموزشی مختلف برای اعضای مختلف ستاد انتخاباتی خبر داد و تصریح کرد: تا کنون دوره‌های آموزشی برای فرمانداران و بخشداران همچنین همایش معاونان سیاسی و مدیران کل سیاسی استانداری‌های کشور نیز در مرکز برگزار شده است.
افشاری از برگزاری دوره‌های آموزشی برای مسئولان کمیته فناوری و کارشناسان فناوری در مرکز خبر داد و اظهار داشت: همچنین کارگاه‌های آموزشی نیز در آذر و دی ماه آینده برای کلیه مسئولان این انتخابات پیش‌بینی شده است.
وی افزود: همچنین سه اطلاعیه ستاد انتخابات کشور نیز تهیه و در استان منتشر شده است که در راستای اطلاع‌رسانی به مردم دارای اهمیت است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول