اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

از امروز؛

شرایط یخبندان در کردستان فراهم می‌شود/ تداوم بارش برف در کردستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل هواشناسی کردستان اعلام کرد: از امروز با کاهش چهار تا پنج درجه دما شرایط یخبندان در نقاط مختلف استان فراهم می‌شود.

شرایط یخبندان در کردستان فراهم می‌شود/ تداوم بارش برف در کردستان
محمدطالب حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: بارش برف دیروز شهرهای مختلف استان از جمله سنندج، بیجار، قروه، بانه، دهگلان و سقز را سفیدپوش کرد.
وی افزود: این سامانه بارش‌زا تمام نیمه شمالی کشور را تحت تاثیر قرار داده و تا اوخر دیروز این موج همچنان فعال بود.
مدیرکل هواشناسی کردستان در ادامه با اشاره به اینکه برودت هوا و سرما تا روز جمعه جاری در استان کردستان ادامه خواهد داشت، گفت: این موج سرما ادامه سیستم قبلی است که آخرین موج آن نیز از دیروز آغاز شده بود.
حیدری با اشاره به وضعیت بارش برف در نقاط مختلف استان، اظهار داشت: بارش برف در شهرستان سقز هفت سانتی‌متر، قروه دو سانتی‌متر، بیجار دو سانتی‌متر و بانه چهار سانتی‌متر گزارش شده که البته در ارتفاعات بارش برف از این میزان بیشتر است.
وی از کاهش دمای هوا در نقاط مختلف استان از امروز خبر داد و بیان داشت: دمای هوا در استان به طور میانگین چهار تا پنج درجه کاهش خواهد یافت و شرایط یخبندان نیز دور از انتظار نیست.
مدیرکل هواشناسی کردستان دمای هوای استان در شهرهای مختلف را در حال حاضر سنندج چهار درجه بالای صفر، زرینه چهار درجه زیر صفر، بانه صفر، سقز دو درجه زیرصفر، مریوان یک درجه بالای صفر، کامیاران پنج درجه بالای صفر، قروه دو درجه زیرصفر و بیجار سه درجه زیر صفر گزارش شده است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول