اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 20:

سایت‌های برف‌روبی در شبکه معابر جنوب تهران فعال شد

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 20 تهران از استقرار و فعال سازی سایت‌های برف روبی در شبکه معابر و بزرگراه‌های جنوب تهران خبر داد.

سایت‌های برف‌روبی در شبکه معابر جنوب تهران فعال شد
مجتبی عبداللهی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از استقرار و فعال سازی سایت‌های برف روبی در شبکه معابر و بزرگراه‌های جنوب تهران خبر داد و گفت:  علی رغم اینکه طی روزهای اخیر شدت بارش برف در این منطقه قابل ملاحظه نبوده است اما به منظور پیش بینی‌های لازم و جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی نسبت به دپوی کیسه‌های شن و نمک و استقرار ماشین آلات در سایت‌های اصلی و فرعی اقدام شده است.
شهردار منطقه 20 در ادامه با اشاره به اینکه سایت اصلی برف روبی منطقه در واحد موتوری سنگین واقع در خیابان شهید رجایی واقع شده است، خاطر نشان کرد: علاوه بر تجهیز سایت مرکزی، در نقاط حساس و پرتردد این منطقه از جمله پل عبدالرحمن صوفی رازی، مقابل بیمارستان هفت تیر، میدان شهید بروجردی، میدان فرمانداری، ضلع شرق حرم و سه راه سیمان کانکس‌هایی نصب شده است که در این کانکس‌ها و همچنین مقابل نواحی هفت‌گانه، مقابل مدارس، ادارات و میادین اصلی شهر کیسه‌های شن و نمک مستقر شده است.
وی در ادامه خودورهای شن پاش و نمک پاش و‌ تیغه‌های برف روب را از جمله تجهیزات مستقر شده در سایت اصلی برف روبی عنوان کرد و افزود: در صورت بارش برف و به منظور تسهیل تردد شهروندان، این خودروها با عبور از معابر مشخص شده و پرتردد اقدام به بازگشایی آنها می‌کنند.
عبداللهی در ادامه با تاکید بر اینکه به دلیل شیب طبیعی زمین بخش اعظمی از آب کانال‌ها و رودخانه‌های شهر تهران به این منطقه سرازیر می‌شوند، تصریح کرد: به منظور جلوگیری از آب گرفتگی و وقوع سیلاب در زمان وقوع بارندگی گشت‌های ویژه‌ای در محدوده کانال‌ها و مسیل‌های این منطقه مستقر شده‌اند تا با تخلیه زباله‌ها از وقوع خطرات احتمالی جلوگیری کنند.
منطقه 20 جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و دو ناحیه خارج محدوده و 21 محله است.
جدا افتادگی کالبدی منطقه از تهران که تا سالیان اخیر نیز ادامه داشته است از خصایص بارز این منطقه به شمار می‌رود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول