اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با پیگیری‌های فارس صورت گرفت؛

آزادسازی کامل محوطه امامزاده قاسم محمودآباد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه محمودآباد گفت: محوطه امامزاده قاسم (ع) محمودآباد با پیگیری‌های خبرنگار فارس در محمودآباد به طور کامل آزاد سازی شد.

آزادسازی کامل محوطه امامزاده قاسم محمودآباد
جعفر صفری در این باره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در محمودآباد اظهار داشت: با پیگیری‌های فارس و برگزاری جلسات متعدد ادارات کل اوقاف و امور خیریه، آموزش و پرورش، همچنین استانداری مازندران با تحویل 5 هزار متر زمین به آموزش و پرورش شهرستان محمودآباد و تقبّل ساخت دو مدرسه از سوی یک خیّر، محوطه امامزاده قاسم(ع) این شهر برای ساخت و گسترش به طور کامل تحویل اداره اوقاف و امور خیریه محمودآباد شد.
وی با اشاره به اینکه سرانجام پس از انعکاس خبر مشکلات عدم آزادسازی محوطه امامزاده قاسم (ع) از سوی این خبرگزاری و پیگیری‌های مستمر، امامزاده قاسم به طور کامل برای گسترش و اجرای طرح جامع تحویل این اداره شد.
وی تصریح کرد: پس از انتشار خبر مذکور مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با رایزنی‌های لازم و درخواست از استاندار برای رفع این مشکل جلساتی را با مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در محل استانداری برگزار کرد تا بالاخره با ارائه راهکاری مناسب توانستیم امامزاده قاسم(ع) محمودآباد را به طور کامل در اختیار بگیریم.
صفری ادامه داد: با توافق صورت گرفته و دریافت زمینی به مساحت 5 هزار متر مربع در کمربندی غربی محمودآباد از سوی شهرداری برای ساخت دو مدرسه‌ای که در محوطه امامزاده قرار دارد در حال حاضر منتظر جواب استعلام از مراجع ذی‌صلاح هستیم که رسما این زمین را در اختیار آموزش و پرورش محمودآباد قرار دهیم.  
وی خاطرنشان کرد: هزینه ساخت این دو مدرسه را نیز یک خیّر متقبل شده است و پس از اعلام استعلام زمین، عملیات ساخت این مدرسه‌ها آغاز می‌شود.
صفری از عدم همکاری آموزش و پرورش محمودآباد در واگذاری محوطه امامزاده ابراز گله‌مندی کرد و گفت: این مشکل چند سالی به طول انجامید و اگر مدیران کمی مسئولانه‌تر به این موضوع نگاه می‌کردند هم اکنون شاهد اتمام اجرای طرح جامع امامزاده قاسم(ع) بودیم.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه محمودآباد در پایان از دریافت سند برای امامزاده‌ها و موقوفات در روستاها خبر داد و گفت: تعدادی از این اسناد دریافت شده و برخی دیگر نیز در شرف صدور هستند که باید از همکاری بسیار مناسب رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان محمودآباد به خاطر سرعت بخشی در این امر تقدیر کرد.
انتهای پیام/غ20
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول