اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت‌های قهرمانی کشور؛

تنیسور قمی نایب ‌قهرمان تنیس جایزه بزرگ کشور شد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت تنیس استان قم از نایب قهرمانی تنیسور قمی در پیکارهای تنیس جایزه بزرگ کشور خبر داد.

تنیسور قمی نایب ‌قهرمان تنیس جایزه بزرگ کشور شد
سیدمقتدا خاتمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: برای توسعه رشته ورزشی تنیس که می‌تواند در آینده از جمله رشته‌های موفق و افتخارآفرین برای ورزش استان قم باشد، سرمایه‌گذاری وسیعی بر روی رده‌های سنی پایه انجام داده‌ایم.
وی ادامه داد: دوره‌های متعدد آموزشی برگزار کرده‌ و در آینده نیز ادامه می‌دهیم و نیز ارتباط نزدیکی با آموزش ‌و پرورش داریم تا بتوانیم رشته ورزشی تنیس را در مقایسه با گذشته به رشد و توسعه‌ای مطلوب برسانیم و گسترش دهیم.
دبیر هیئت تنیس استان قم در ادامه به افتخار‌آفرینی نوجوان تنیسور قمی در مسابقات تنیس قهرمانی نوجوانان‌ جایزه بزرگ کشور اشاره ‌و اظهار کرد: رقابت‌های تنیس قهرمانی جایزه کشور با شرکت برترین‌های کشور برگزار شد که با موفقیت تنیسور خوب و آینده‌دار قمی یعنی امیرحسین بادی همراه بود.
وی اضافه کرد: تنیسورهای شرکت‌کننده در این دوره از پیکارهای تنیس جایزه بزرگ قهرمانی کشور، در رده سنی نوجوانان زیر 14 سال با یکدیگر به رقابت پرداختند که استان قم یک نماینده پر امید در رده سنی نوجوانان داشت که خوشبختانه با دست پر از این رقابت‌ها بازگشت.
خاتمی خاطرنشان کرد: تنیسورهای حاضر در رقابت‌های تنیس نوجوانان زیر 14 سال جایزه بزرگ قهرمانی کشور، رقابت خود برای کسب عناوین برتر را در مجموعه ورزشی انقلاب در تهران برگزار کردند و در نهایت افراد برتر معرفی شدند.
وی عنوان کرد: تنها تنیسور اعزامی تنیس تیروکمان استان قم به این دوره رقابت‌های تنیس جایزه بزرگ قهرمانی کشور، امیرحسین بادی در رده سنی زیر 14 سال بود که خوشبختانه این تنیس باز خوش آتیه توانست عنوان نایب‌قهرمانی را برای استان قم به ارمغان بیاورد.
دبیر هیئت تنیس استان قم با اشاره به تعداد تنیسورهای شرکت‌کننده در این دوره از پیکارهای تنیس قهرمانی جایزه بزرگ کشور اظهار کرد: در این دوره از مسابقات، تنیسورهای مدعی در حالی با یکدیگر رقابت کردند که در نهایت نماینده شیراز به مقام قهرمانی رسید و امیرحسین بادی، نماینده خوب و آینده‌دار تنیس قم به مقام نایب قهرمانی دست یافت.
وی در ادامه به مهم‌ترین برنامه‌های انجام شده این هیئت اشاره کرد و افزود: مهم‌ترین برنامه انجام شده ما که اخیرا صورت گرفت، برگزاری مسابقات تنیس قهرمانی استان قم که با همکاری بخش‌های مختلف همراه بود و با حضور مدعیان و برترین‌های این رشته به انجام رسید.  
خاتمی با اشاره به اینکه امسال مسابقات برای نخستین بار رقابت‌‌های تنیس قهرمانی استان قم در دو رده سنی نوجوانان و بزرگسالان برگزار شد، عنوان کرد: این رقابت‌ها را با حضور تنیس‌بازان خوب قم و تجربه کردیم که البته رقابت‌ها در سطح بسیار بالایی برگزار شد.
وی تصریح کرد: اهتمام و پیگیری‌های هیئت در مهیا کردن امکانات مناسب برگزاری مسابقات تنیس به خوبی در حال نتیجه دادن است و خوشبختانه در هر دوره پیکارهای استانی شاهد حضور گسترده تنیس‌بازان مدعی قمی بوده‌ایم.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول