اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت قهرمانی صورت می‌گیرد؛

احتمال کسب سهمیه پارا المپیک توسط تنیسور تبریزی

خبرگزاری فارس: حسین ممی‌پور تنیسور تبریزی برای نخستین بار در تاریخ تنیس ایران با قهرمانی در رقابت‌های تنیس با ویلچر اوپن بین‌المللی ایران در تبریز جواز حضور در پارالمپیک لندن را کسب می‌کند.

احتمال کسب سهمیه پارا المپیک توسط تنیسور تبریزی
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی تربیت بدنی آذربایجان‌شرقی، حسین ممی‌پور تنیسور تبریزی برای نخستین بار در تاریخ تنیس ایران با قهرمانی در رقابت‌های تنیس با ویلچر اوپن بین‌المللی ایران در تبریز جواز حضور در پارالمپیک لندن را کسب می‌کند. 
این  تنیسور تبریزی با رنکینگ 92 بهترین تنیسور این رقابت‌ها است و با قهرمانی در این رقابت‌ها می‌تواند برای نخستین بار این سهمیه را کسب کند و برای استان و کشور افتخارآفرین باشد.
حسین ممی‌پور و محمدرضا یعقوبی دو تنیسور آذربایجان‌شرقی در بخش دوبل نیز با هم به مصاف رقبای خود می‌روند و در صورت قهرمانی محمدرضا یعقوبی شانس زیادی برای پارالمپیکی شدن دارد.
رقابت‌های تنیس با ویلچر اوپن بین‌المللی ایران با حضور 16 تنیسور در تبریز شامل 10 تنیسور ایرانی، پنج تنیسور عراقی و یک تنیسور سوئیسی ایرانی‌الاصل در زمین‌های تنیس مجموعه ورزشی آذرآب در حال برگزاری است و این رقابت‌ها تا هشتم آبان‌ماه جاری ادامه خواهد یافت.
در دور نخست رقابت‌ها، حسین ممی‌پور با حسین حامدهل از عراق، محمد المهدی یوسف خلیفه از عراق با موسی پارسا از ایران، محمد قسین حامدان از عراق با محمد رسول قاسمی از ایران، حسین محتشمی از ایران با وحید جعفری از ایران، جمال تجدد از ایران با خلیل ابراهیم حسین از عراق، اکبر قربانی از ایران با مهدی طیبی از ایران، علیرضا کبیرلاله از سوئیس با ابوالقاسم احسانی کلار از ایران و ناصر مهدی صلیح از عراق با محمدرضا یعقوبی از ایران رقابت می‌کنند.
ورزشکاران کشورمان از استان‌های تهران، آذربایجان‌شرقی، خراسان رضوی و گیلان حضور دارند که انتخاب آنها بر اساس رنکینگ مسابقات سال گذشته و بین‌المللی انجام گرفته است.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول