اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس دانشگاه آزاد واحد ملکان:

ولایت‌فقیه سبب نابودی دیکتاتوری است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان گفت: ولایت‌فقیه سبب نابودی دیکتاتوری و استبداد است.

ولایت‌فقیه سبب نابودی دیکتاتوری است
به گزارش خبرگزاری فارس از ملکان، بشیر بیگ‌بابایی ظهر امروز در همایش ولایت و دانشجویان اظهار کرد: پیامبران و ائمه در زمانی که بشر در اوج جهالت و بت‌پرستی، ظلم و نابرابری غرق شده بودند، آنها را به خداپرستی و برادری دعوت کردند.
وی، به دوران 2500 ساله طاغوت و زندگی ملت ایران در زیر یوغ ستم‌شاهان حاکم بر ایران اشاره و تصریح کرد: رهبری حضرت امام خمینی (ره)  و پشتیبانی ملت ایران طومار ظلم و ستم 2500 ساله شاهان مستبد را در هم پیچید.
بیگ‌بابایی در ادامه ولایت فقیه را سبب از بین رفتن استبداد و دیکتاتوری دانست و با اشاره به بیداری اسلامی در خاورمیانه اظهار کرد: مردم مسلمان کشورهای عربی که از استبداد حاکمان خود به ستوه آمده‌اند با الهام از قیام مردم ایران در سال 57 به پاخاسته و استقرار حکومت اسلامی در کشورهای خود را خواهان هستند.
وی، به نقش ولایت‌ فقیه در پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشاره و تصریح کرد: اگر در قیام‌های عربی نیز ولایت ‌فقیه وجود داشت پیروزی آنها با سرعت و هزینه کمتری به دست می‌آمد.
بیگ‌بابایی افزود: حتی خشم ملت‌ها از حاکمان به اصطلاح مدعی دموکراسی و حقوق بشری به جایی رسیده که هم اکنون بیداری اسلامی عربی به کشورهای اروپایی و آمریکا نیز سرایت کرده و مدت‌ها است جنبش وال‌استریت در قلب آمریکا و اروپا علیه یک درصد سرمایه‌داری و 99 درصد فقر به اعتراض خود ادامه می‌دهد.
وی، به نقش دانشجویان در پیروزی انقلاب، تسخیر لانه جاسوسی و جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: امروز نیز دانشجو و دانشگاه با پیروی کامل از ولایت‌ فقیه و ادامه راه شهدا در زمینه پیشرفت و توسعه همه جانبه ایران اسلامی تلاش می‌کند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول