اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با افزوده شدن 50 تن گاز مایع؛

مشکل کمبود گاز در طارم برطرف شد

خبرگزاری فارس: فرماندار طارم گفت: مشکل مردم شهرستان در زمینه کمبود گاز مایع با افزوده شدن 50 تن گاز مایع حل شده است.

مشکل کمبود گاز در طارم برطرف شد
غلامحسین رجبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: در حال حاضر مشکل کمبود گاز مایع در شهرستان مشاهده نمی‌شود و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده مشکلی در این راستا وجود ندارد.
وی با بیان اینکه در شهرستان طارم نوع مصرف مردم موجب کمبود گاز مایع در شهرستان شده است، یادآور شد: با اضافه کردن 50 تن به سهمیه شهرستان مشکلات تهیه گاز مایع در شهرستان حل شده و مشکلی در این راستا وجود ندارد.
فرماندار طارم ادامه داد: برودت هوا و سرمای زود هنگام موجب بروز مشکلاتی برای مردم شد که خوشبختانه در حال حاضر مشکلی وجود ندارد.
وی با اشاره به اینکه برخی از مردم شهرستان از گاز مایع برای سوخت خودور استفاده می‌کنند، یادآور شد: استفاده از گاز مایع در خودرو موجب بروز مشکلاتی شده بود که در حال حاضر این مشکلات حل شده است.
رجبی بر لزوم استفاده بهینه از سوی مردم شهرستان در این خصوص تاکید کرد و گفت: سوخت مایع برای مصرف خانگی است و نباید برای سایر موارد به کار گیری شود.
وی با اشاره به اینکه جابه‌جایی مصرف موجب بروز مشکلاتی برای مردم شهرستان طارم شده است، خاطرنشان کرد: گاز مایع برای مصرف خوراک‌پزی، نفت سفید برای استحمام و گرمایش و برای منازل دارای شوفاژ نیز گاز در نظر گرفته شده است، اما شهروندان طارمی در این زمینه همکاری لازم را نداشته و جابه‌جایی‌هایی در نوع مصرف وجود دارد که موجب بروز مشکلاتی شده است.
فرماندار طارم با بیان اینکه انتقال لوله گاز به شهرستان طارم موجب خرید وسایل گازسوز از سوی شهروندان شده است، یادآور شد: این امر موجب استفاده بیشتر مردم از گاز شده است.
وی گفت: سهمیه شهرستان طارم در زمینه گاز 1.5 سیلندر است در حالیکه این رقم در کشور 2.3 دهم سیلندر بوده و می‌توان گفت مردم طارم بیش از حد استاندارد از این نوع گاز استفاده می‌کنند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول