اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف آذربایجان‌شرقی تاکید کرد:

پرهیز از اختلاف در روش‌های مدیریت مسجد

خبرگزاری فارس: مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی گفت: یکی از آسیب‌های جدی موجود در مساجد وجود اختلاف بین نهادهای موجود در مسجد و اختلاف در روش‌های مدیریت و اداره امور مسجد است.

پرهیز از اختلاف در روش‌های مدیریت مسجد
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام سید شهاب‌الدین حسینی ظهر امروز در جلسه مشترک با انجمن‌های اسلامی در محل اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: یکی از آسیب‌های جدی موجود در مساجد وجود اختلاف بین نهادهای موجود در مسجد و اختلاف در روش‌های مدیریت و اداره امور مسجد است.
وی اظهار کرد: در اسلام مسجد محل کرنش و عبادت به درگاه ربوبی است و نیروهای مسجدی در مرحله نخست باید عبادت و تربیت را اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان‌شرقی افزود: ایستادگی در مقابل هجمه نانوی فرهنگی دشمن تنها در فضای همدلی و وحدت بین نیروهای مسجدی میسر است و این عزیزان باید فضا را برای گسترش معارف اسلامی آماده سازند.
حسینی تصریح کرد: اعضای انجمن‌های اسلامی باید همانند اعضای هیئت امنا مساجد و بالعکس عمل کنند تا جدایی بین این دو قشر وجود نداشته باشد.
وی، ادغام هیئت‌های امنا و انجمن‌های اسلامی را خواستار شد و گفت: انجمن‌های اسلامی آذربایجان‌شرقی و خراسان رضوی یک ظرفیت بسیار بزرگ است که می‌تواند برای نظام و حل مشکلات مساجد راهگشا باشد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان‌شرقی در ادامه این جلسه اظهار کرد: حوزه فعالیت مساجد بسیار گسترده است و اوقاف به تنهایی توان اداره این 7 هزار مسجد را ندارد از این رو بر روی همکاری انجمن‌های اسلامی حساب می‌کنیم.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول