اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کرمان:

تنها راه یأس شیطان بزرگ وحدت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه کرمان گفت: تنها راهی که شیطان بزرگ و همراهان او را هرچه بیشتر مأیوس می‌کند، افزایش بیش از پیش وحدت است.

تنها راه یأس شیطان بزرگ وحدت است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، آیت‌الله سید یحیی جعفری شامگاه شنبه در همایش شوراهای فرهنگ عمومی استان کرمان افزود: اگر آمریکا و هم‌پیمانان او لبخندی هم بزنند، در راستای دستیابی به اهداف شوم و استکباری خودشان است.
وی افزود: دشمن بزرگ بشریت یعنی شیطان بزرگ، آمریکای پلید و هم‌پیمانان او که مدعیان دروغین دفاع از حقوق بشر و مبارزه با تروریسم هستند، رسما و صریحا از ترور برخی مسئولان کشور صحبت می‌کنند.
نماینده ولی فقیه در استان کرمان بیان داشت: سران کشور باید متوجه باشند که آمریکا که در حال حاضر به منزله مار زخم خورده است، امکان دارد دست به هر کار جاهلانه و احمقانه‌ای بزند.
جعفری تصریح کرد: مسئولان طراز اول و نیز مسئولان نظامی و انتظامی و به ویژه فرماندهان سپاه قدس باید توجه لازم را به تهدید اخیر شیطان بزرگ داشته باشند.
وی با اشاره به تلاش رسانه‌های بیگانه در سیاه‌نمایی درباره استفاده صلح‌آمیز ایران از انرژی هسته‌ای گفت: آنها با وجود اینکه اعلام می‌کنند هیچ انحرافی در برنامه‌های هسته‌ای ایران دیده نشده اما در صحبت‌های خود، اما و اگرهایی می‌آورند که مسئله دوپهلو شود.
امام جمعه کرمان افزود: عدم لیاقت و استعمارگری نظام‌های حاکم بر کشورهایی از جمله انگلیس و فرانسه برای همه دنیا روشن شده است.
وی بیان کرد: استقامت مسئولان نظام جمهوری اسلامی با رهبری‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب موجب ارتقای جایگاه کشور در حوزه‌های علمی و فناوری و قرار گرفتن آن در سطح بسیار بالاست.
امام جمعه کرمان خاطرنشان کرد: تنها راهی که شیطان بزرگ و همراهان او را هرچه بیشتر مأیوس می‌کند، افزایش بیش از پیش وحدت است.
جعفری تصریح کرد: نمی‌گوییم انتقاد سازنده نباشد زیرا اگر نباشد جامعه به رشد و کمال نمی‌رسد اما باید توجه داشت که بر هم زدن وحدت جامعه با انتقاد سازنده و سالم تفاوت دارد.
وی عنوان کرد: مطبوعات و رسانه‌ها باید به توسعه وحدت در جامعه توجه ویژه‌ای داشته باشند زیرا امروز بیش از هر زمان دیگری به توسعه بیش از پیش وحدت نیاز داریم.
نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به توطئه‌های سنگین دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی، افزود: این توطئه‌ها نه تنها کم نشده به که به حجم تبلیغات مستکبران علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی افزوده شده است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول