اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال مناطق نفت‌خیز جنوب:

میانگین سنی والیبال مناطق نفت‌خیز 21 سال است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: با توجه به اینکه میانگین سنی تیم والیبال مناطق نفت خیز جنوب 21 سال است، این تیم بازی بسیار خوبی در مقابل کاله ارائه داد.

میانگین سنی والیبال مناطق نفت‌خیز 21 سال است
رضا ابراهیمی در پایان هفته پنجم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور که با شکست یک بر سه مناطق نفت خیز مقابل کاله مازندران دنبال شد در سالن 2 هزار نفری پیامبر اعظم (ص) این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در شهرستان آمل اظهار داشت: با توجه به اینکه میانگین سنی تیم والیبال مناطق نفت خیز جنوب 21 سال است این تیم بازی بسیار خوبی در مقابل کاله ارائه داد. 
وی افزود: همیشه بازی در آمل سخت است زیرا این تیم از حمایت پرشور تماشاگران خود برخوردار است. 
ابراهیمی با اشاره به اینکه تنها نماینده مازندران در لیگ برتر والیبال از مهره‌ها و بازیکنان قوی، ملی‌پوش و قدرتمندی برخوردار است، عنوان کرد: همچنین این تیم از سرمربی با دانشی با کوله بار تجربه بهره می‌برد. 
سرمربی تیم لیگ برتری والیبال مناطق نفت‌خیز جنوب یادآور شد: این تیم تازه به لیگ برتر والیبال راه یافته و از بازیکنان آن چیزی که می‌خواستم در زمین مشاهده کردم امیدوارم هفته به هفته روند پیشرفت این تیم سرعت پیدا کند. 
ابراهیمی خاطرنشان کرد: سه بازیکن این تیم در تیم ملی نوجوانان کشور عضویت دارند و همچنین سه بازیکن دیگر ما هنوز بازی در لیگ برتر را تجربه نکردند و در این لیگ سابقه بازی ندارند. 
وی اضافه کرد: کاله به تیم ما احترام گذاشت و با بازیکنان اصلی و با تمام نفرات مقابل ما حاضر شد ولی ما کاله را زیاد تحت فشار قرار دادیم و بازی قشنگی از خود به نمایش دراوردیم. 
سرمربی تیم والیبال مناطق نفت‌خیز جنوب با تاکید اینکه این تیم خیلی دیر بسته شده و بازیکنان جوان با میل من به این تیم آمدند، گفت: 10 روز قبل آغاز لیگ برتر والیبال تیم برای این دوره از مسابقات مهیا شد و باید این تیم را در هفته‌های آینده مشاهده کنیم و در مورد روند آن نظر دهیم همچنین کار با جوانان سخت و دشوار است و نیاز به زمان دارد. 
وی در مورد مصدومیت بازیکن این تیم در اواخر گیم سوم اذعان داشت: از سوی تماشاگران سکه‌ای به ناحیه صورت بازیکن ما رامین بیگدلی برخورد کرد که به شدت او را مصدوم کرد. 
وی با اعلام اینکه تماشاگران کاله مازندران همیشه حامی بزرگ تیم‌شان بودند، خاطرنشان کرد: بازیکنان این تیم از سرمایه‌های بزرگ مازندران به حساب می‌آیند. 
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول