اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تشویق علی دایی در تیم‌های لیگ دسته دوم فوتبال؛

علی دایی در ورزشگاه نوشهر هم تشویق شد

خبرگزاری فارس: اپیدمی تشویق علی دایی در ورزشگاه‌های کشور این بار به ورزشگاه نوشهر رسید.

علی دایی در ورزشگاه نوشهر هم تشویق شد
به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، دیدار تیم دسته دومی شموشک نوشهر با مقاومت تهران در حالی در نوشهر برگزار شد که با تشویق‌های مکرر علی دایی از سوی طرفداران شموشک همراه بود. 
این دیدار که از سری مسابقات هفته پنجم لیگ دسته دوم فوتبال کشور و در هفته گذشته برگزار شد، به دلیل امتیاز نگرفتن تیم فوتبال شموشک نوشهر از مقاومت تهران در خانه برابر تیم تهرانی همراه بود، تماشاگران را بر آن داشت تا یک صدا علی دایی را تشویق کنند و به این طریق اعتراض خود را به کادر فنی و نتایج ضعیف این تیم نشان دهند.
تیم فوتبال مقاومت تهران در این بازی در نیمه اول توانست بازی رو به جلویی را برابر حریف نوشهری خود به نمایش بگذارد و در مقابل تیم فوتبال شموشک نوشهر با دفاع منسجم خود گوشه چشمی نیز به ضد حملات داشت، اما در نهایت دو تیم در نیمه اول با تساوی بدون گل به رختکن رفت.
در نیمه دوم شموشک نوشهر بهتر از حریف خود ظاهر شد و توانست بازی یک طرفه را به سود خود به نمایش بگذارد و تیم فوتبال مقاومت تهران در بیشتر دقایق بازی در زمینش محبوس کرد، اما توپ‌های شموشکی‌ها راهی به دروازه تیم تهرانی نیافت.
در این نیمه تیم فوتبال مقاومت تهران در دقایق پایانی بازی توانست از زیر فشار حملات شموشک نوشهر بیرون بیاید و در یکی از معدود حملات خود چیزی نمانده بود که دروازه شموشک نوشهر را فرو بریزد و توپ آنها با اختلاف اندکی از کنار دروازه شموشک نوشهر عبور کرد.
بازی دو تیم فوتبال شموشک نوشهر و مقاومت تهران در پایان 90 دقیقه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

* حضور مالک جدید شموشک در زمین بازی /ترک کردن زمین قبل از سوت پایان
از نکات حائز اهمیت این بازی حضور سید جواد طباطبایی مالک جدید شموشک نوشهر از دقیقه 15 بازی در ورزشگاه شهدای نوشهر بود که در بین تماشاگران و هواداران شموشک نوشهر نشست و بازی تیمش را از نزدیک نظاره‌گر بود، ولی در دقیقه 75 بازی و پیش از اتمام بازی شموشک نوشهر و مقاومت تهران ورزشگاه را ترک کرد و نارضایتی وی از روند نامطلوب تیم فوتبال شموشک نوشهر کاملا مشهود بود.
مالک جدید شموشک نوشهر بر این عقیده است که اگر شرایط شموشک نوشهر با همین روند پیش برود نمی‌توان کاری برای آن کرد.
تماشاگران و هواداران تیم فوتبال شموشک نوشهر بارها مورد تشویق‌های بی‌امان و پرشور خود، حمایتشان  را از طباطبایی مالک جدید شموشک نوشهر اعلام کردند.
حضور فردی همچون سید جواد طباطبایی در تیم فوتبال شموشک نوشهر فرصت بسیار طلایی برای فوتبال نوشهر است تا بار دیگر شاهد رشد و شکوفایی شموشک نوشهر باشیم و البته این مهم با حمایت همه‌جانبه و پایدار مسئولان استان و به ویژه شهرستان نوشهر میسر خواهد شد و امید است مسئولان در این راه شرایط لازم را برای این فرد مهیا سازند.

* اپیدمی تشویق علی دایی در نوشهر
اپیدمی تشویق علی دایی در ورزشگاه‌های کشور این بار به ورزشگاه نوشهر رسید و اواسط نیمه دوم بازی تماشاگران نام علی دایی را فریاد می‌زدند و گویا خواستار حضور علی دایی در تیم فوتبال شموشک نوشهر شدند تا بلکه شموشک نوشهر به روزهای اوج خود بازگردد.
  
* فرصت‌های گلزنی خوبی را از دست دادیم
سرمربی تیم فوتبال مقاومت تهران در پایان بازی این تیم و شموشک نوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نوشهر اظهار داشت: تیم ما بازی خیلی خوبی را برابر شموشک نوشهر و در خانه‌اش به نمایش گذاشت، ولی فرصت‌های گلزنی خوبی را از دست دادیم.
رحیم میرآخوری افزود: اگر کمی دقت می‌کردیم می‌توانستیم سه امتیاز این بازی را از آن خود کنیم، اما کسب یک امتیاز  از تیم جوان و باانگیزه شموشک نوشهر نیز بسیار ارزش دارد.
محمود بیداریان سرمربی تیم فوتبال شموشک نوشهر نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: ما بازی خوبی را در برابر تیم خوب مقاومت تهران انجام دادیم، ولی توپ‌های ما وارد دروازه حریف نشد.
وی ادامه داد: ما در چهار بازی گذشته تاکنون هیچ گلی نخوردیم و این فاکتور بسیار خوبی برای محسوب می‌شود و این نشان می‌دهد که در خط دفاع و هافبک مشکلی نداریم اما در خط حمله نیاز به یک فوروارد شش‌دانگ داریم.
بیداریان ابراز داشت: یک جای خالی "فیفا دی" در تیم داریم و از الان به دنبال یک مهاجم خوب و تمام کننده هستیم تا در نیم فصل بتوانیم از یک سهمیه جذب بازیکن خود استفاده کنیم.
 
* تجلیل مالک شموشک نوشهر از قهرمانان ملی‌پوش نوشهری
 مالک باشگاه شموشک نوشهر نیز با قهرمانان ملی‌پوش قایقرانی ایران دیدار و از آنها تجلیل کرد.
 سید جواد طباطبایی مالک باشگاه شموشک نوشهر در پایان دیدار بین تیم‌های فوتبال شموشک نوشهر و مقاومت تهران با حضور در منزل سینکایی کاپیتان تیم ملی قایقرانی ایران از وی و فرزین اسدی و اروند درویش دو تن دیگر از ملی‌پوشان قایقرانی ایران به خاطر زحمات و تلاش‌های ارزشمندشان و کسب افتخارات ملی و بین‌المللی برای کشور، استان مازندران و نوشهر تقدیر کرد.
طباطبایی در این دیدار صمیمی و دوستانه با آنها درباره موضوع‌های مختلف گفت‌وگو کرد.
وی در بخشی از گفت‌وگوهای خود با ملی پوشان نوشهری عضو تیم ملی قایقرانی ایران گفت: از اینکه با قشر جوان و خصوصا ورزشکار و پرانرژی نشست و برخاست می‌کنم بسیار لذت می برم و از آنها انرژی می‌گیرم و این برایم بسیار ارزشمند است.
مالک باشگاه شموشک نوشهر به ارزش و اهمیت تحصیل علم در کنار ورزش اشاره کرد و یادآور شد: همان طور که در ورزش کردن پشتکار فراوانی دارید به تحصیل علم و درس خواندن نیز همچون ورزش توجه ویژه و خاصی داشته باشید تا مدارج عالیه را کسب کنید چرا که تحصیل علم در کنار ورزش موجب ترقی، پیشرفت چشمگیر انسان می‌شود.
وی به بیان خاطره‌ای از خود در دوران دفاع مقدس پرداخت و خطاب به ملی‌پوشان نوشهری تیم ملی قایقرانی ایران گفت: بر اثر اصابت گلوله به یکی از پاهایم عفونت شدیدی در آن به وجود آمد و پزشکان توصیه کردند که تنها راه نجات من قطع کردن پای مجروح من است، اما من نپذیرفتم و به دنبال راه درمان آن رفتم تا اینکه توسط یکی از پزشکان پایم کاملا درمان شد و همان پایی که بر اثر عفونت باید قطع می‌شد اکنون صحیح و سالم  مانده و به راحتی به زندگی خود ادامه می‌دهم و بنابراین از شما می‌خواهم که هرگز در هیچ نقطه از زندگی خود ناامید نشوید و همواره امیدوار به الطاف الهی باشید و ضمن تلاش و پشتکاری که از خود به نمایش می‌گذارید از خداوند نیز طلب یاری کنید که او همیشه به بندگانش کمک می‌کند.
طباطبایی به علت عدم حضور رحمان رضایی بازیکن اسبق تیم‌های پروجا، مسینای ایتالیا و تیم ملی فوتبال ایران اشاره کرد و متذکر شد: رحمان رضایی فوتبالیست مازندرانی و ملی‌پوش و ارزنده کشور بسیار مشتاق بود در  این دیدار حضور داشته باشد، اما ساعاتی قبل از این دیدار، ناخواسته کاری برای وی پیش آمد و او باید حتما خود را به تهران برساند که همین امر موجب شد وی نتواند با شما افتخارآفرینان نوشهری تیم ملی قایقرانی ایران دیدار کند.
ملی پوشان نوشهری تیم ملی قایقرانی ایران نیز از حسن توجه سید جواد طباطبایی مالک باشگاه شموشک نوشهر و رحمان رضایی و مجموعه باشگاه فرهنگی ورزشی شموشک نوشهر تشکر و قدردانی کردند و این حرکت ارزنده از سوی باشگاه فرهنگی و ورزشی شموشک نوشهر را سبب ایجاد انگیزه‌ای مضاعف در آنها برای دستیابی به سکوهای قهرمانی فراتر از آسیا دانستند.
انتهای‌ پیام/ن۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول