اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز:

مشکلات ورزشگاه یادگار امام همچنان برقرار است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز گفت: برخی نواقص و مشکلات هنوز در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز وجود دارد که برای رفع آنها اقدام و سعی داریم تا میزبان خوبی برای مسابقات فوتبال در این ورزشگاه باشیم.

مشکلات ورزشگاه یادگار امام همچنان برقرار است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی تربیت‌بدنی آذربایجان‌شرقی، حبیب ستوده‌نژاد در نشست مشترک با مسئولان هیئت فوتبال، یگان ویژه و نماینده شرکت تجهیز و توسعه اظهار داشت: نسبت به رفع مشکلات و نواقص ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، کارهای زیادی انجام داده‌ایم.
وی افزود: البته برخی نواقص و مشکلات هنوز در این ورزشگاه وجود دارد که برای رفع آنها اقدام و سعی داریم تا میزبان خوبی برای مسابقات فوتبال در این ورزشگاه باشیم.
ستوده‌نژاد در خصوص توسعه جایگاه ویژه تماشاگران، گفت: این کار هم به منظور تسهیل ورود خبرنگاران به زمین مسابقه و هم رعایت حال تیم میهمان صورت گرفته تا بر اساس قانون تماشاگران تیم میهمان در پشت نیمکت تیمشان به راحتی حضور یابند.

*جایگاه جدید خبرنگاران یکی از زیباترین جایگاه‌ها در ورزشگاه‌های کشور است
نماینده شرکت تجهیز و توسعه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز نیز با بیان اینکه جایگاه جدید خبرنگاران یکی از زیباترین جایگاه‌ها در ورزشگاه‌های کشور است، گفت: جداسازی این جایگاه از جایگاه ویژه تماشاگران، نصب شیشه‌های سکوریت نشکن، تعبیه صندلی‌های مخصوص خبرنگاری، سیم‌کشی و امکان ایجاد اینتریت در آن از جمله کارهایی است که در این جایگاه صورت گرفته است.
شاهین درستکار اضافه کرد: در حال حاضر راه دسترسی آسان خبرنگاران به زمین مسابقه و حضور در کنفرانس مطبوعاتی را بررسی می‌کنیم تا این مشکل نیز برطرف شود.
وی گفت: قراردادن تلویزیون و پذیرایی نیز بر عهده هیئت فوتبال است و هماهنگی‌های لازم در این زمینه با این هیئت شده انجام گرفته است.

*ازدحام تماشاگران برای شارژ بلیط الکترونیکی
فرمانده یگان ویژه آذربایجان شرقی نیز ازدحام تماشاگران برای شارژ بلیط الکترونیکی را مشکل اصلی این ورزشگاه در بازی‌های اخیر عنوان کرد و گفت: قیمت تعیین شده برای شارژ این بلیط‌ها که 21 هزار و 500 ریال است در ازدحام و شلوغی این صف نقش زیادی دارد و هیات فوتبال باید فکری در این زمینه بکند. 
رضا داوری همچنین پیشنهاد داد تا باجه‌های شارژ الکترونیکی در جایی دورتر از ایست بازرسی و ورود به ورزشگاه تعبیه شوند تا از این ازدحام کاسته شود.
در این نشست که در محل هیئت فوتبال استان تشکیل شده راههای رفع مشکلات ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز و آماده سازی هرچه بهتر آن برای برگزاری مسابقات فوتبال بررسی شد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول