اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته ششم لیگ دسته یک فوتبال کشور جام آزادگان؛

نساجی میزبان، صنعت و سایپا مهمان حریفان هستند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران گفت: در هفته ششم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان نساجی میزبان ولی صنعت و سایپا مهمان حریفان خود هستند.

نساجی میزبان، صنعت و سایپا مهمان حریفان هستند
محمد هادی خلردی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: تیم نساجی قائمشهر که هفته گذشته به یک پیروزی با ارزش دست یافت و موفق شد، با یک گل در ورزشگاه شهید وطنی مهمان خود استقلال صنعتی اهواز را شکست دهد در این هفته نیز در میزبان نماینده یاسوج است.
وی گفت: نساجی در این هفته در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر در حضور هزاران تماشاگران خودی میزبان شهرداری یاسوج است.
نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران تصریح کرد: در جدول رده‌بندی هم اکنون تیم نساجی قائمشهر از چهار بازی خود با دو پیروزی، یک تساوی و یک شکست با هفت امتیاز در رده هفتم جدول 14 تیمی در گروه دوم این رقابت‌ها جای دارد.
خلردی درباره بازی این هفته تیم صنعت ساری گفت: این تیم که هفته گذشته با توجه به برتری نسبی موفق نشد مقابل مهمان خود ابومسلم خراسان در ساری پیروز شود و به تساوی یک بر یک دست یافت، در این هفته مهمان نماینده تبریز است.
وی افزود: صنعت ساری در روز پنجشنبه نوزدهم آبان در ورزشگاه یادگار امام مهمان تیم گسترش فولاد تبریز است.
نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران تصریح کرد: صنعت ساری از سه بازی خود با یک پیروز، یک مساوی و یک شکست با چهار امتیاز و با دو بازی کمتر نسبت به دیگر تیم‌ها در رده یازدهم جدول 14 تیمی این مسابقات در گروه اول جای دارد.
خلردی همچنین درباره دیگر نماینده مازندران در این مسابقات اظهار داشت: تیم سایپا شمال قائمشهر یکی دیگر از نماینده‌های مازندران در این مسابقات در این هفته پس از تساوی یک بر یک هفته گذشته در برابر شهرداری بندرعباس در خانه در این هفته مهمان حریف اراکی است.
وی گفت: در این هفته در روز پنجشنبه نوزدهم آبان تیم سایپا شمال در ورزشگاه امام خمینی اراک به دیدار شهرداری اراک می‌رود.
خلردی افزود: تیم سایپا شمال هم اکنون از چهار بازی خود با یک پیروزی، دو تساوی و یک شکست با پنج امتیاز در رده دهم جدول چهارده تیمی در گروه اول این مسابقات جای دارد.
نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران در پایان اظهار داشت: مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان با حضور 28 تیم در دو گروه 14 تیمی به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول