اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیدار استاندار فارس با وزیر ورزش و جوانان مطرح شد؛

برنامه‌ریزی برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی در فارس

خبرگزاری فارس: در دیدار استاندار فارس با وزیر ورزش و جوانان برنامه‌ریزی برای پایان دادن به طرح‌های نیمه تمام ورزشی در استان فارس مورد بررسی قرار گرفت.

برنامه‌ریزی برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی در فارس
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس امروز در حاشیه دیدار استاندار فارس با  وزیر ورزش و جوانان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که باید در ورزش مورد توجه قرار گیرد تکمیل طرح‌های نیمه تمام سفرهای سه‌گانه هیئت دولت به استان فارس است.
تورج مؤید ادامه داد: در دیدار استاندار با مقام عالی وزارت در ورزش و جوانان موارد مختلفی در زمینه اجرای طرح‌های ورزشی مطرح شد و امیدواریم با پیگیری به یک نتیجه مناسب برسیم.
مؤید همچنین اضافه کرد: وزیر ورزش و جوانان در سفر خود به شیراز از آخرین وضعیت ورزشگاه 50 هزار نفری میانرود و خانه کشتی شیراز بازدید کرد.
این مقام مسئول با بیان اینکه ورزشگاه میانرود 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تصریح کرد: با توجه به اینکه این ورزشگاه از 25 هزار نفری به 50 هزار نفری توسعه می‌یابد این طرح به طول انجامیده است.
مؤید افزود: برای پوشش 25 هزار نفری فاز نخست ورزشگاه آماده است و به دنبال تبدیل آن به 50 هزار نفری هستیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس همچنین در مورد خانه کشتی شیراز و آخرین وضعیت آن نیز ابراز داشت: این طرح نیز 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که به خاطر کمبود اعتبارات پیشرفت آن کند بود اما از این پس با جذب اعتبار اجرای این طرح نیز فعال می‌شود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول