اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی آغاز شد؛

اجرای پروژه 4 بانده شدن جاده مرودشت ـ درودزن

خبرگزاری فارس: با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مسئولان استانی پروژه چهار بانده شدن جاده مرودشت به درودزن آغاز شد.

اجرای پروژه 4 بانده شدن جاده مرودشت ـ درودزن
به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مسئولان استانی و شهرستانی عملیات اجرایی پروژه چهار بانده شدن جاده مرودشت به درودزن صبح امروز آغاز شد.
احمد صادقی در مراسم آغاز این پروژه اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل، کشاورزی، اقتصاد، صنعت، آموزش و بهداشت بدون برخورداری از شبکه حمل و نقل میسر نیست و دولت در مسیر فراهم کردن زیرساخت‌های این بخش گام‌های خوبی برداشته است.
صادقی افزود: در بحث توسعه راه‌ها و زیرساخت‌های حمل و نقل در حال حاضر شاهد اجرای 7 هزار و 500 کیلومتر شبکه ریلی، 2 هزار و 200 متر شبکه آزادراهی، 10 هزار کیلومتر احداث و بهسازی راه روستایی و 5 هزار کیلومتر احداث بزرگراهی در شبکه راه‌های کشور را شاهد هستیم.
معاون وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: با تکمیل این پروژه در آینده شاهد ادامه مسیر تا شهرستان اقلید و اتصال به محور طریق‌الرضا و مسیر منتهی به مشهد مقدس می‌شویم.
صادقی همچنین ادامه داد: با اجرای خط راه‌آهن شیراز به بندرعباس و شیراز به گل گهر کرمان و شیراز به بوشهر و شیراز به بندر عسلویه که چهار خط مهم راه‌آهن کشور محسوب می‌شوند شاهد بیشترین اجرای طول خط ریلی در کشور می‌شویم و امیدواریم با اجرای زیرساخت‌ها در استان فارس شاهد توسعه و تحول و پیشرفت در این استان باشیم.
در ادامه این مراسم حسن فدایی مدیرکل راه و ترابری استان فارس اظهار داشت: طول بزرگ‌راه‌های این استان تا قبل از دولت نهم حدود 400 کیلومتر بود که با تلاش دولت نهم و دهم اکنون به 780 کیلومتر رسیده است.
فدایی افزود: اعتبارات راه‌های روستایی نیز از 24 میلیارد ریال به 440 میلیارد ریال رسیده که نشان از توجه دولت به توسعه راه‌های روستایی است.
به گزارش فارس، محور مرودشت به درودزن که از جاده‌های پرترافیک و کم‌عرض این شهرستان بود هر ساله با حوادث ناگواری کام اهالی منطقه را تلخ می‌کرد و با توجه به وجود دانشگاه علوم و تحقیقات فارس در کیلومتر 18 این جاده، چهار بانده شدن این محور از نیاز‌های اساسی و آرزوی دیرینه مردم این منطقه بود که با تلاش مسئولان استانی و شهرستانی و با عنایت دولت تحقق یافت.
این پروژه با اعتبار 13 میلیارد تومان در مدت 24 ماه اجرایی می‌شود.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول