اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای توسعه گردشگری‌

‌اجرای تفاهمنامه گلستان و منگستائو قزاقستان ضروری است

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان گفت: در راستای سفر استاندار گلستان به کشور جمهوری قزاقستان و انعقاد تفاهمنامه همکاری گردشگری فی‌مابین، اجرای مفاد این تفاهمنامه ضروری است.

‌اجرای تفاهمنامه گلستان و منگستائو قزاقستان ضروری است
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، قربان عباسی اظهار کرد: به منظور همکاری هرچه بیشتر در بخش‎های مختلف ورزشی، گردشگری، دانشگاهی، پولی و بانکی، تجاری، کشاورزی و شیلاتی و خدمات فنی و مهندسی، با جمهوری قزاقستان، تفاهمنامه همکاری در زمینه‎های مذکور امضا شد که با برنامه‎ریزی مناسب، مفاد این تفاهمنامه اجرایی می‌شود.
وی با اشاره به اینکه استان گلستان از مناطق مهم گردشگری کشور است، افزود: این استان به لحاظ برخورداری از تنوع اقلیمی (جلگه، دشت، کوهستان و دریا) و قابلیت‎های برجسته و متعدد طبیعی گردشگری نظیر پارک‎های جنگلی، تالاب‌های بین‎المللی، جزیره آشوراده و همچنین وجود آثار تاریخی نظیر میل تاریخی گنبدکاووس (بزرگ‌ترین میل آجری جهان) و برج رادکان و مفاخر فرهنگی و آب و هوای مناسب مورد استقبال گردشگران بی‎شماری است و هر ساله این استان پذیرای گردشگران داخلی و خارجی است.
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان بر برنامه‎ریزی مناسب برای توسعه گردشگری این استان تاکید کرد و ادامه داد: شرکت‎ها و دفاتر خدمات مسافرتی فعال در سطح استان با برنامه‎ریزی مناسب، نسبت به جذب و اعزام گردشگران در سطح داخلی و خارجی اقدام کنند.
عباسی انعقاد این تفاهمنامه را برای رونق گردشگری این استان موثر دانست و اظهار امیدواری کرد: با برنامه‎ریزی مدون و مناسب در حوزه گردشگری این استان، ضمن ورود گردشگران خارجی به این استان، درآمدزایی منطقه افزایش یابد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول