اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه:

خدمت به مردم سوق تجلیل از عنصر فرهنگ و اندیشه است

خبرگزاری فارس: فرماندار کهگیلویه با بیان این‌که شهر سوق مهد علم و دانش و فرهنگ است، گفت: خدمت به مردم سوق به منزله احترام گذاشتن به هنر و فرهنگ و اندیشه است.

خدمت به مردم سوق تجلیل از عنصر فرهنگ و اندیشه است
به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید ناصر رضایی در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر سوق در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: شهر سوق مظهر فرهنگ و هنر در استان کهگیلویه و بویراحمد است.
نماینده عالی دولت در شهرستان کهگیلویه بیان کرد: هنرمندان، علما و اندیشمندان شهر سوق شهرت کشوری دارند.
فرماندار کهگیلویه گفت: بر همین اساس خدمات نظام جمهوری اسلامی به این شهر نسبت به قبل از پیروزی انقلاب قابل مقایسه نبوده که در دولت نهم و دهم نیز گام‌های اساسی برای محرومیت‌زدایی از چهره این شهر برداشته شده است.
رضایی ابراز داشت: در سفر اول هیئت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد 11 پروژه با اعتباری افزون بر 160 میلیون تومان و در سفر دوم هیئت دولت، 38 پروژه با اعتباری بالغ بر 250 میلیون تومان در این بخش آغاز شده که پیشرفت فیزیکی 90 درصدی دارند. 
وی با بیان اینکه در سال ‌جاری تعداد 12 پروژه با اعتباری افزون بر یک میلیارد و 200 میلیون تومان برای این بخش مصوب شد، عنوان کرد: هم‌اکنون عملیات اجرایی برخی از این پروژه‌ها آغاز شده است.
رضایی تقاضای مردم این بخش را برای تکمیل جاده دهدشت به سوق و برطرف کردن آب آشامیدنی این منطقه را از مطالبات به حق مردمی دانست و افزود: در راستای آسفالت این محور ارتباطی، مبلغ 250 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.
وی گفت: قسمتی از این محور عملیات اجرایی آن آغاز شده که به‌زودی کار آسفالت‌ریزی آن آغاز خواهد شد.
فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: یکی دیگر از دغدغه‌های مردم هنرپرور بخش سوق برطرف کردن معضل آب آشامیدنی این شهر است که به جد پیگیر برطرف کردن دغدغه به حق مردمی در این رابطه هستیم.
رضایی با بیان اینکه سوق دارای مناظر طبیعی بکر و جاذبه‌های گردشگری و اماکن تاریخی و مذهبی بسیاری برای گردشگری است، اذعان داشت: در راستای اجرای پروژه‌های گردشگری این منطقه، از طریق سازمان میراث فرهنگی و گردشگری اقداماتی در دست اجرا داریم.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول