اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مرکزی:

اسباب خدمت بیشتر به مردم را باید فراهم کنیم

خبرگزاری فارس: استاندار مرکزی گفت: همه مدیران باید تلاش خود را مضاعف کنند و اسباب خدمت بیشتر و بهتر را برای مردم فراهم سازند چرا که مردم ولی‌نعمتان ما هستند.

اسباب خدمت بیشتر به مردم را باید  فراهم کنیم
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، علی‌اکبر شعبانی‌فرد بعد از ظهر امروز در جلسه استقرار ادارات در شهرستان‌های استان با اشاره به اینکه تمام همت و تلاش ما باید در راستای رضایتمندی و خدمت بیشتر به مردم صرف شود، اظهار داشت: پایه و اساس حکومت مردم هستند و ما باید به صورتی در این حکومت کار کنیم که مردم از خدمات مختلف دولت به راحتی استفاده کنند.
وی افزود: دولت به منظور سبک‌سازی و خدمت‌رسانی خوب که باعث افزایش رضایتمندی مردم بشود استقرار ادارات و نمایندگی‌های مورد نیاز در شهرستان‌ها را براساس استراتژی روشن و شفاف مصوب کرد.
استاندار مرکزی ادامه داد: با این وجود ادارات و نمایندگی‌ها هنوز در شهرستان‌های استان و به خصوص در شهرستان‌های جدید استقرار نیافته است.
شعبانی‌فرد با اشاره به اینکه نباید تجمیع خدمات در مرکز استان قرار داشته باشد، تصریح کرد: از دلایل مهم و ضروری حرکت به سمت سبک‌سازی ایجاد خدمات یکسان در نقاط مختلف استان بدون وابستگی به مرکز است.
استاندار مرکزی با تاکید بر اینکه لازمه موفقیت در این حرکت تلاش و همت مضاعف مدیران و مسئولان را می‌طلبد، گفت: مدیران و مسئولان در این راستا وظیفه دارند مسائل و مشکلات مردم را بررسی کنند و برای حل این مشکلات چاره‌اندیشی کرده و اقدامات لازم را انجام دهند.
شعبانی‌فرد با تاکید بر اینکه باید تا شش ماه آینده نمایندگی ادارات را در همه شهرستان‌های استان برقرار کنیم، افزود: بر اساس مصوبه دولت نیز باید پست‌های سازمانی بدون تصدی به ادارات دیگر منتقل شوند و نیروهای مازاد هم به دستگاه‌های مورد نیاز انتقال یابند.
وی اظهار داشت: دولت برای انتقال کارکنان از مرکز استان به شهرستان‌ها و بخش‌ها شرایط بسیار خوب و ایده‌آلی گذاشته است که کارمندانی که این شرایط برایشان دارای ویژگی است باید از این موقعیت استفاده کنند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول