اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار لرستان:

محلی برای فروش گوسفند زنده در خرم‌آباد مشخص شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: محلی برای فروش گوسفند زنده در خرم‌آباد باید مشخص شود.

محلی برای فروش گوسفند زنده در خرم‌آباد مشخص شود
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حسن شریعت‌نژاد سه‌شنبه‌شب در جلسه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی لرستان در خرم‌آباد گفت: فروش گوسفند زنده در شهر خرم‌آباد در ورودی‌های این شهر زننده است.
وی با اشاره به اینکه شهرداری و دستگاه‌های مرتبط باید محلی برای فروش این گوسفندان در خارج از شهر فراهم کنند، افزود: در ورودی‌ها و خروجی‌های شهر خرم‌آباد در حال حاضر فروش گوسفند زنده چهره‌ این شهر را خراب کرده است.
شریعت‌نژاد در ادامه به صنوف شهر خرم‌آباد اشاره کرد و گفت: صنوف آلاینده امروز به عنوان یک معضل در سطح شهرستان‌های استان و به خصوص شهرستان خرم‌آباد تبدیل شده است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: امروز یک سرمایه‌گذار بومی در حال رفع این معضل هست که وظیفه همه دستگاه‌های اجرایی است که آن را حمایت کنند.
شریعت‌نژاد از دستگاه‌های خدمات‌رسان مانند آب، برق و گاز خواست تا این خدمات را در اختیار این سرمایه‌گذار قرار دهد بتواند صنوف آلاینده را هر چه سریع‌تر به خارج شهر خرم‌آباد انتقال دهد.
در ادامه شهردار خرم‌آباد گفت: طی یک ماهه گذشته که این سرمایه‌گذار لرستانی شروع کرده تا به حال پیشرفت قابل قبولی داشته و پیش‌بینی می‌شود ظرف یک ماه آینده بیش‌تر باطری سازها و صافکاران خرم‌آبادی به این شهرک جدید انتقال یابند.
وحید رشیدی اظهار داشت: بیش از یک‌هزار صنوف آلاینده در خرم‌آباد شناسایی شده‌اند که طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امیدواریم بتوانیم همه‌ آن‌ها را به خارج از شهر انتقال بدهیم.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول