اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک کارگردان خوزستانی خبر داد:

نمایش صحنه‌ای تئاتر «ابراهیم و آتش» در تهران

خبرگزاری فارس: یک کارگردان خوزستانی از نمایش صحنه‌ای تئاتر «ابراهیم و آتش» در تهران خبر داد و گفت: این نمایش محصولی از تلاش هنرمندان خوزستانی است.

نمایش صحنه‌ای تئاتر «ابراهیم و آتش» در تهران
حسین حیدری‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: تئاتر «ابراهیم و آتش» پس از ماه‌ها تمرین در شهر تهران اجرای صحنه‌ای می‌شود.
وی افزود:نمایش صحنه‌ای «ابراهیم و آتش» در هشتمین جشنواره سراسری تئاتر ماه تهران حضور دارد و برای بازدید عموم اجرا می‌شود.
این کارگردان خوزستانی تاکید کرد: برای اجرای این نمایش تمرینات فشرده و بی‌وقفه‌ای انجام شده است و در این‌باره تلاش زیادی محتمل شده‌ایم.
وی بیان کرد: این نمایش نوشته محمدرضا آریان‌‌فر است و برای نخستین بار در روز 20 آبان 90 در تالار سوره حوزه هنری در جشنواره سراسری تئاتر ماه تهران اجرا می‌شود.
حیدری‌پور تاکید کرد: تئاتر «ابراهیم و آتش» توسط هنرمندان استان خوزستان اجرا شده است و همه بازیگران آن نیز به خوزستان تعلق دارد.
وی افزود: در این جشنواره 15 نمایش از تهران و 15نمایش از شهرستان‌ها حضور دارند و از 17 تا 24 آبان 90 در تهران اجرا می‌شوند.
این کارگردان خوزستانی خاطرنشان کرد: این نمایش آذر ماه 90 مصادف با اوایل ماه محرم در شهرستان اهواز به مدت 10 شب روی صحنه می‌رود.
حیدری‌پور تاکید کرد:  این نمایش داستان دختری مسیحی را روایت می‌کند که در خواب پیامبر اکرم (ص) را می‌بیند و برای دیدن او به مدینه می‌آید. پس از پرس‌وجو می‌فهمد که آن شخص که در خواب دیده حضرت علی اکبر (ع) بوده که در کربلا به همراه پدرش امام حسین ‌(ع) حضور دارد.
حیدری‌پور ادامه داد: در «ابراهیم و آتش»بدرالسادات برنجانی، سعید بنی‌اسد، رضا نورانی، پگاه صالحی، علی شیخ‌رباط، صدیقه شهبازی و مصطفی باجی ایفای نقش می‌کنند.
انتهای پیام/ص30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول