اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان:

اقتدار نظام در سایه ولایت‌فقیه تحقق یافته است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت‌:عظمت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در سایه ولایت فقیه تحقق یافته است.

اقتدار نظام در سایه ولایت‌فقیه تحقق یافته است
حجت‌الاسلام علی معبودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با تبریک دهه ولایت، اظهار داشت: ولایت‌فقیه از ارکان مهم نظام اسلامی و به عنوان یکی از پایه‌های ستون جامعه محسوب می‌شود.
وی ادامه داد: دین، مردم و ولایت‌فقیه از ارکان هر جامعه‌ای محسوب می‌شود که ولایت‌فقیه در این میان نقش برجسته‌ای داشته و به عنوان یکی از ستون‌های اصلی آن قلمداد می‌شود.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان تصریح کرد: در طی 32 سال گذشته نظام جمهوری اسلامی همواره ثابت کرده است که پیرو ولایت‌فقیه بوده و این پایه اصلی، نقش آفرین در روند توسعه و پیشرفت جامعه است.
معبودی تصریح کرد: ولایت‌فقیه در توسعه همه جانبه کشور نقش بسزایی داشته و از به هدر رفتن سرمایه‌های مادی و معنوی کشور جلوگیری می‌کند.
وی بیان داشت: ولایت‌فقیه همانند نخ تسبیح است که همه مردم را در کنار هم نگه داشته و مایه شکوفایی استعدادها و ترقی و تکامل ملت در دوران‌های مختلف است.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: مردم باید به این ریسمان مستحکم چنگ زده و فعالیت‌های خود را حول محور ولایت انجام دهند.
وی انسجام و یکپارچگی جامعه را در گرو اطاعت از امر ولایت‌فقیه عنوان کرد و افزود: ولایت‌فقیه نقش برجسته‌ای در جامعه و انسجام و اتحاد بین مردم دارد.
معبودی یادآور شد: ولایت‌فقیه همچون آهن‌ربایی است که دل‌های مردم را جذب کرده و مردم می‌توانند در سایه توجه به فرامین ولایت‌فقیه در جامعه حرکت کنند.
وی پیشرفت‌های جامعه را مدیون ولایت فقیه عنوان کرد و گفت: پیشرفت‌های روز افزون کشور در سایه توجه ولایت‌فقیه در جامعه محقق شده است.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: ولایت‌فقیه را از ارکان اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی است که مردم با توجه به فرامین وی در جامعه در بخش‌های مختلف فعالیت می‌کنند.
وی با بیان اینکه این عنصر برجسته نظام عامل اقتدار حکومت در سه دهه اخیر بوده است، اظهار کرد: ولایت‌فقیه، انقلاب اسلامی را از هر خطر و بحرانی حفظ نگه داشته است.
معبودی پیشرفت‌های امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف را مدیون نقش‌آفرینی‌های ولایت‌فقیه دانست و خاطرنشان کرد: اگر عنصر ولایت فقیه در نظام مقدس جمهوری اسلامی نبود امروز این اقتدار و عظمت به وجود نمی‌آمد.
جانشین فرماندهی نزاجا تاکید کرد: امروز سعادت و عاقبت بخیری ما در گرو پیروی از ولایت‌فقیه است و باید به طور مستمر برای تحقق فرهنگ ولایت در جامعه تلاش کنیم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول