اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مرودشت خبر داد:

پیشرفت فیزیکی 20 درصدی مصلای مرودشت

خبرگزاری فارس: فرماندار مرودشت گفت: مصلای نماز جمعه مرودشت با پیشرفت فیزیکی 20 درصدی با جدیت در حال اجرا است.

پیشرفت فیزیکی 20 درصدی مصلای مرودشت
یدالله حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مرودشت از پیشرفت فیزیکی 20 درصدی ساخت مصلای نماز جمعه در مرودشت خبر داد و اظهار داشت: این مجموعه عظیم فرهنگی و مذهبی که در نوع خود در استان فارس بی‌نظیر بوده با جدیت در حال پیگیری و ساخت است.
حسینی افزود: گره‌گشایی در راستای ادامه ساخت و ساز و بهره‌برداری از مصلای نماز جمعه یک وظیفه با نگاه اعتقادی است و برای تسهیل امور باید از تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود حداکثر استفاده را برد تا به فضل الهی در آینده نزدیک شاهد افتتاح این طرح عظیم فرهنگی و معنوی باشیم.
وی اضافه کرد: کمبود مصلای نماز جمعه در شهر مرودشت که دومین شهر بزرگ استان فارس از لحاظ جمعیت است از نیازهای اساسی مردم مومن و ولایت‌مدار این شهرستان بود که امیدواریم با حمایت مسئولان و مردم مرودشت به زودی شاهد بهره‌برداری از آن باشیم.
فرماندار مرودشت ادامه داد: این مجموعه بزرگ فرهنگی مذهبی با اعتبار اولیه 200 میلیون تومان از محل اعتبارات شورای سیاست‌گذاری ائمه جماعات این استان و استانداری فارس در زمینی به مساحت 15 هزار و 500 متر مربع، و زیربنای 3 هزار و 500 متر مربع و یک‌هزار متر مربع شبستان نیاز مردم مرودشت را در برگزاری مراسم نماز جمعه و اعیاد برطرف می‌کند.
حسینی همچنین بیان داشت: 600میلیون تومان نیز از اعتبارات سفر ریاست جمهوری به این طرح اختصاص داده شده است که در ساخت و ساز و ساخت گنبد و حصارکشی هزینه می‌شود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول