اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین دفتر شورای نگهبان یزد:

پویایی و اقتدار نظام مرهون خون شهداست

خبرگزاری فارس: جانشین دفتر شورای نگهبان یزد گفت: شادابی، پویایی و اقتدار انقلاب اسلامی مرهون خون هزاران شهید گلگون کفن است که به پای این نهال ارزشمند ریخته شده است.

پویایی و اقتدار نظام مرهون خون شهداست
به گزارش خبرگزاری فارس از بافق، احمد هژبری ظهر امروز در یادواره 48 شهید دانش‌آموز شهرستان بافق در دبیرستان شاهد شهید رجائی این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهدای دانش‌آموز اظهار داشت: شادابی، پویایی و اقتدار انقلاب اسلامی مرهون خون هزاران شهید گلگون کفن است که به پای این نهال ارزشمند ریخته شده است.
جانشین دفتر شورای نگهبان یزد با اشاره به اخلاص و اخلاق شهدا در جبهه‌ها یادآور شد: اگر در سیره و منش شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس تحقیق کنیم، به این نتیجه می‌رسیم که در بین آنها اخلاص در عمل و اخلاق نیکو شاخص مهم بوده و آنها به مقام قرب الهی دست یافته‌اند و شهادت نصیب آنها شده است.
وی با اشاره به دوران کنونی و موج فتنه‌ها گفت: اگر بخواهیم در برابر توطئه دشمنان در امان بمانیم، باید در راه شهدا قدم برداشته و مطیع امر ولایت باشیم که اینها باعث حفظ نظام و کشور از گزند توطئه‌هاست.
هژبری با بیان اینکه دشمنان طی 31 سال گذشته به شکل‌های مختلف برای تضعیف انقلاب و ارزش‌های اسلام و انقلاب، توطئه‌های مختلفی را انجام دادند، بیان کرد: خوشبختانه همه این توطئه‌ها به حول و قوه الهی، وحدت مردم و نقش ولایت‌فقیه، یکی پس از دیگری نقش بر آب شد.
وی تصریح کرد: مهم‌ترین رکن نظام اسلامی اصل مترقی ولایت‌فقیه است و باید برای استمرار اهداف نظام اسلامی در راستای تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب بکوشیم.
به گزارش فارس، برگزاری نمایشگاه عکس و آثار شهدا از برنامه‌های جنبی این مراسم بود.
چند نفر از دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این مراسم در گفتگویی با خبرنگار فارس از مقام شهید و شهادت و چگونگی تداوم راه آنان گفتند.
در این گفتگو همگی تاکید داشتند درس خواندن و تلاش در سنگر علم و معرفت و اطاعت از مقام معظم رهبری مهم‌ترین پیام شهیدان به آنان است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگار فارس گفت: هدف از اجرای این یادواره‌ها تجلیل و تکریم شهدا، خانواده معظم آنان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان دانش‌آموزان است.
بمانعلی باقیان با بیان اینکه از ابتدای امسال 12یادواره شهدا در سطح شهرستان بافق برگزار شده است، افزود: تا پایان سال جاری شش یادواره دیگر در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول