اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مریوان:

عظمت امروز اسلام ثمره خون شهدای انقلاب است

خبرگزاری فارس: امام جمعه مریوان گفت: عظمت و اقتدار امروز اسلام و انقلاب اسلامی ایران با وجود توطئه‌های شبانه روزی دشمنان این دین الهی ثمره خون پاک شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس است.

عظمت امروز اسلام ثمره خون شهدای انقلاب است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا مصطفی شیرزدای ‌در مراسم یادواره شهدای روستای وله‌ژیر از توابع بخش مرکزی مریوان که با حضور جمعی از  مسئولان، خانواده‌های شهدا و اهالی این روستا برگزار شد، اظهارداشت: شهدا و ایثارگران با پیروی از دستورات الهی و پایبندی به اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی با فداکاری خود درسی فراموش نشدنی به دشمنان اسلام دادند و عزت و سربلندی را برای این نظام به ارمغان آوردند.
به گفته وی، شهدا با ایثار، شجاعت، وفاداری و ایمان واقعی خویش، تمام فضایل و خصایصی را که دین مبین اسلام همواره بر آن تاکیده کرده‌، به معنای واقعی به نمایش گذاشتند.
امام جمعه مریوان با بیان اینکه شهدا مظهر اقتدار، سربلندی و شکوه اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، خاطرنشان کرد: شهدا با درک مفاهیم ایمان و شجاعت در باور و اعتقادات خویش زمینه شکست دشمنان اسلام و انقلاب را فراهم کردند.
ماموستا شیرزادی تصریح کرد: شهیدان هشت سال دفاع مقدس با شناخت تکلیف و عمل به وظیفه، برای همیشه تاریخ دشمنان ایران اسلامی را از تفکر تسلط یافتن بر کشور ایران مایوس و ناامید کردند.
وی بر ضرورت انتقال ارزش‌های انقلاب به ویژه فرهنگ ایثار و شهادت طلبی به نسل جوان تاکید کرد و افزود: اگر فرهنگ با فضیلت شهادت و ایثار به نسل‌های آینده انتقال یابد در آن صورت انقلاب و آرمان‌های آن مصون از هر حادثه و توطئه‌ای خواهد بود.
امام جمعه مریوان به اهمیت افزایش بینش و بصیرت در جامعه امروز با توجه به هجمه‌های نرم دشمنان اشاره کرد و افزود: همانگونه که در جنگ هشت ساله دفاع مقدس پایداری و مقاومت ملت ایران رمز پیروزی بود در جنگ نرمی که دشمنان آغاز کرده‌اند تنها پایداری ملت و هوشیاری آنهاست که می‌تواند پیروزی را برای ما به ارمغان آورد.
به گفته ماموستا شیرزادی، برگزاری یادواره‌های شهدا در حقیقت گام ارزشمندی در راستای زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ارزشمند ایثار و شهادت طلبی در جامعه است.
وی در پایان ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم روستا در این مراسم یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و 16 شهید روستای وله‌ژیر را گرامیداشت و تصریح کرد: جوانان دلاور مرد این روستا همگام با سایر رزمندگان ایران اسلامی در طول هشت سال جنگ تحمیلی بانثار جان خود امنیت، آسایش و توسعه را برای ملت به ارمغان آوردند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول