اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان ملایر خبر داد:

جذب 2.5 میلیارد تومان از قانون پنجم توسعه برای ملایر

خبرگزاری فارس: معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر گفت: در سال جاری 2 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار از ماده 180 قانون پنجم توسعه برای ملایر در نظر گرفته شده است.

جذب 2.5 میلیارد تومان از قانون پنجم توسعه برای ملایر
به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حسن خیریانپور ظهر امروز در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان ملایر گفت: این میزان بودجه باید با توجه به سیاست‌های ابلاغی در نظر گرفته شده و پروژه‌های مرتبط با آن مصوب شود.
وی با اشاره به طرح‌های مورد نظر برای این بودجه تصریح کرد: بهسازی راه‌های روستایی، اجرای طرح هادی روستایی، عمران شهری در شهرهای زیر 25 هزار نفر و تأمین آب آشامیدنی از جمله مواد مهم و مورد تأکید برای این بودجه است.
فرماندار ملایر گفت: از این بودجه 175 میلیون تومان برای بهسازی راه‌های روستایی، 250 میلیون تومان برای اجرای طرح هادی، بیش از 214 میلیون تومان برای عمران شهری و برای تأمین آب آشامیدنی بیش از یک میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.
وی به دور چهارم سفرهای رئیس جمهور به استان اشاره کرد و افزود: تأمین اعتبار و مشکلات اجرایی کار و اخذ کمیسیون ماده 215 از جمله موارد مهم و مورد تأکید در این سفر بوده است.
خیریانپور از مصوبات اخذ کمیسیون ماده 125 در سفر چهارم گفت و اضافه کرد: پیش‌بینی سه ساختمان ستادی شبکه بهداشتی تأمین اعتبار برای اتصال راه‌اهن ملایر به همدان، اختصاص بودجه برای پژوهشکده انگور و ساخت شش سالن ورزشی باستانی از جمله موارد و طرح‌ها در این کمیسیون بوده است.
وی عنوان کرد: در سال 90 مجموعاً 24 میلیارد و 261 میلیون تومان اعتبار در قالب 48 طرح و 246 پروژه در حال اجراست و متوسط تخصیص آن بالای 61 درصد است.
فرماندار ملایر در پایان با اشاره به طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن خاطرنشان کرد: در مجموع 56 هزار و 556 خانوار مورد سرشماری قرار گرفته‌اند که 70 درصد جمعیت شهرستان را شامل می‌شود و همه دستگاه‌های اجرایی باید نهایت همکاری را با مأموران داشته باشند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول