اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال؛

جدال صبا با شهرداری برای بازگشت به جمع مدعیان

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال امید صبای قم فردا در دیداری حساس از هفته چهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر امید باشگاه‌های کشور به مصاف تیم شهرداری تبریز می‌رود.

جدال صبا با شهرداری برای بازگشت به جمع مدعیان
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، هفته چهارم از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور عصر سه شنبه هفدهم آبان با برگزاری شش مسابقه آغاز می‌شود که علاوه بر دیدارهای حساسی که در پنج شهر کشورمان به انجام می‌رسد، یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته چهارم را تیم‌های شهرداری تبریز و صبای قم در قم برگزار می‌کنند.
بر اساس اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، دیدار حساس تیم‌های فوتبال صبای قم و شهرداری تبریز از هفته چهارم دور رفت لیگ برتر امید را امید رحمتی به عنوان داور اول قضاوت می‌کند و عباس بیدارم به عنوان کمک داور اول و امیر ایزدی به عنوان کمک داور دوم در این مسابقه انجام وظیفه خواهند کرد.
این در حالی است که بر اساس برنامه سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و شهرداری تبریز از ساعت 15 عصر سه شنبه هفدهم آبان ماه در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار می‌شود.
تیم‌های مدعی لیگ برتر فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور در شرایطی با یکدیگر روبه‌رو می‌شوند که تیم صبای قم یکی از تیم‌های تازه وارد به این رقابت‌ها از سه مسابقه گذشته خود تنها چهار امتیاز کسب کرده است و پنج امتیاز را در مصاف با رقبا از دست داده است.
فوتبالیست‌های رده سنی امید در تیم صبای قم که این فصل به رهبری سیدمحسن بابامیری در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور یافته‌اند از سه بازی قبل خود یک پیروزی، یک تساوی و یک باخت در کارنامه به ثبت رسانده اند.
شاگردان بابامیری در هفته نخست در مشهد مقدس دست به کار بزرگی زدند و موفق شدند در ورزشگاه تختی این شهر تیم مدعی ابومسلم مشهد را با دو گل مرتضی عابدی و محمد عرب خراسانی شکست دهند اما در دو بازی بعد کاملا افت کردند.
صبای قم در هفته دوم مسابقات در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم میزبان تیم فوتبال امید ذوب آهن اصفهان بود که در نهایت با وجود اینکه گل اول بازی را سیدمجتبی مبینی پور از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، با تساوی یک بر یک متوقف شدند.
در هفته سوم از دور رفت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور نیز شاگردان بابامیری در هوای بارانی و نا مساعد شهر قائمشهر به مصاف تیم نساجی رفتند و در میان ناباوری این دیدار را با سه گل به میزبان خود واگذار کردند.
اکنون هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال امید است و باید تا ساعت 17 عصر سه شنبه هفدهم آبان ماه به انتظار نشست و دید که تیم تازه وارد به لیگ برتر امید یعنی صبای قم در دومین مسابقه خانگی خود چه نتیجه ای برابر شهرداری تبریز کسب می‌کند و آیا می‌تواند از بحران خارج شود یا نتیجه دیگری رقم می‌خورد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول