اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

کاپیتان تیم فوتبال صبای قم:

برابر شهرداری تبریز با تمام توان بازی می‌کنیم

خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم فوتبال صبای قم گفت: در بازی با شهرداری تبریز مهم‌ترین هدف ما کسب سه امتیاز است و برای همین با تمام توان بازی می‌کنیم.

برابر شهرداری تبریز با تمام توان بازی می‌کنیم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمد عرب خراسانی امروز در حاشیه آخرین تمرین تیمش پیش از مصاف با شهرداری تبریز در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور، اظهار داشت: ما بعد از دو نتیجه نه چندان خوب 100 درصد در این مسابقه خانگی به دنبال کسب پیروزی هستیم به شما اطمینان می‌دهم که باخت هفته گذشته تاثیری در روحیه بازیکنان ما نخواهد گذاشت.
وی تصریح کرد: بازی هفته گذشته مقابل نساجی قائمشهر یک استثنا بود و من فکر می‌کنم که اگر در زمین ناهموار میزبان بازی نمی‌کردیم و شرایط زمین بهتر بود، می‌توانستیم حریف را متوقف کرده و حتی با پیروزی میدان را ترک کنیم.
کاپیتان تیم فوتبال امید صبای قم اضافه کرد: ما لیگ را با کسب نتیجه‌ای خوب در مشهد آغاز کردیم اما تساوی مقابل ذوب‌آهن در هفته دوم و باخت به نساجی قائمشهر در هفته سوم سبب شد تا بازیکنان ما کمی زیر فشار قرار بگیرند.
وی یاد آور شد: قطعا دیدار با شهرداری تبریز بازی سختی خواهد بود، به هر حال حریف ما هم تیم دست و پا بسته‌ای نیست و آنها نیز حریف قدری هستند با این حال ما در خانه بازی می‌کنیم و توجیهی برای از دست دادن امتیاز نداریم.
عرب خراسانی تاکید کرد: بازیکنان ما به خوبی می‌دانند برای اینکه از همین آغاز فصل در جمع مدعیان باشیم باید از بازی مقابل تیم فوتبال امید شهرداری تبریز برای کسب پیروزی بهترین استفاده را ببریم و با سه امتیاز بار دیگر به شرایط خوب خود باز گردیم.
گلزن تیم فوتبال صبای قم در بازی هفته نخست مقابل ابومسلم مشهد، افزود: شهرداری و صبای قم در حال حاضر وضعیت مشابهی در جدول دارند ولی مربیان و ما از حریف به خوبی شناخت داریم و با آگاهی کافی از نقاط ضعف و قوت آن‌ها برای کسب سه امتیاز به میدان می‌رویم.
وی ادامه داد: حضور در بالای جدول رده‌بندی لیگ بر‌تر فوتبال امید انگیزه بازیکنان ما برای کسب برتری در دیدار خانگی روز سه شنبه مقابل شهرداری تبریز است، این روزها تمرینات خوبی داشته‌ایم و با شرایط خوبی به مصاف حریف می‌رویم.
عرب خراسانی با بیان اینکه من هم سعی می‌کنم با گلزنی و تاثیر مثبت در تیم صبا در راه موفقیت در این دیدار خانگی موثر باشم، عنوان داشت: از تمام علاقمندان به فوتبال و تماشاگران خوب قمی هم می‌خواهیم که با حضور در ورزشگاه تختی حامی صبای قم باشند.
وی تاکید کرد: کسب پیروزی و سه امتیاز این دیدار تیم صبای قم را همچنان در تعقیب تیم‌های مدعی لیگ برتر فوتبال امید کشور نگه می‌دارد، ما نیز سعی می‌کنیم با ارائه بهترین فوتبال خود این دیدار خانگی را با پیروزی به پایان برسانیم.
مسابقه صبای قم و شهرداری تبریز از هفته چهارم لیگ برتر فوتبال امید از ساعت 15 عصر سه‌شنبه هفدهم آبان در ورزشگاه تختی قم برگزار می‌شود.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول