اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان بروجن خبر داد:

تحقق 60 درصدی مصوبات سفر سوم دولت در بروجن

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بروجن گفت: تاکنون 60 درصد مصوبات سفر سوم هیئت دولت به چهارمحال و بختیاری در این شهرستان اجرایی شده است.

تحقق 60 درصدی مصوبات سفر سوم دولت در بروجن
فتاح کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: همزمان با برگزاری دور چهارم سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به چهارمحال و بختیاری، مردم این شهرستان، برای تصویب طرح‌ها و پروژه‌های جدید با هدف توسعه و پیشرفت شهرستان لحظه شماری می‌کنند.
وی سفرهای استانی رئیس جمهور و هیئت دولت را در رشد و توسعه شهرستان‌ها و استان‎ها به‌ویژه در مناطق کمتر توسعه یافته مؤثر بیان و تأکید کرد: سفرهای قبلی رئیس جمهور و هیئت دولت به چهارمحال و بختیاری، نقش مهمی را در خدمات رسانی و توسعه سریع‌تر شهرستان بروجن داشته است.
کرمی با اشاره به مصوبات دور سوم سفر هیئت دولت به این شهرستان، گفت: پیش بینی اعتبار اجرایی شدن طرح احداث باند دوم جاده گلوگرد-بلداجی-گندمان پس از اخذ مجوزهای قانونی، تکمیل محافظت و آغاز عملیات اجرایی سد یونک و شبکه آبیاری و زهکشی آن، از مهم‌ترین این مصوبات است.
فرماندار شهرستان بروجن تسریع در اخذ مجوزهای قانونی برای ایجاد ردیف اجرایی طرح فاضلاب شهر گندمان در طول برنامه پنجم توسعه را از دیگر این طرح‌ها اعلام کرد و گفت: تأمین اعتبار لازم برای کمک به اتمام بیمارستان بروجن در سال 89 و اختصاص تسهیلات ارزی از محل صندوق توسعه مالی به میزان 480 میلیون یورو برای اجرای طرح پتروشیمی بروجن در سال‌های 89 و 90 از دیگر این طرح‌ها به‌شمار می‎رود.
وی افزود: مردم ولایت‌مدار شهرستان بروجن از هفته قبل در انتظار ورود رئیس جمهور و هیئت دولت به این شهرستان هستند.
فرماندار شهرستان بروجن تصریح کرد: مردم شهرستان بروجن در سفرهای قبلی رئیس جمهور و هیئت دولت هم، استقبال پرشوری از دکتر احمدی نژاد و هیئت همراه داشته اند.
وی خاطرنشان کرد: دکتر احمدی نژاد فردا چهارشنبه ساعت 15:30 با مردم شهرستان بروجن دیدار و در جمع آنان سخنرانی می‌کند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول