اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل گاز کرمان خبر داد:

فعالیت 218 ایستگاه گاز و سی‌ان‌جی در کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: 218 ایستگاه تقلیل فشار گاز و جایگاه سوخت سی‌ان‌جی در استان کرمان فعال است.

فعالیت 218 ایستگاه گاز و سی‌ان‌جی در کرمان
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان کرمان، ابوالفضل سرایلو اظهار داشت: به منظور اجرای طرح‌های عمرانی و گازرسانی به شهرها و روستاهای استان و بهره‌مندی مردم از سوخت گاز طبیعی با تلاش و کوشش کارکنان و پیمانکاران تعداد 218 ایستگاه تقلیل فشار و جایگاه سوخت سی‌ان‌جی در استان کرمان راه‌اندازی و به بهره‌برداری رسیده است.
وی با بیان اینکه ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز بخش مهمی از سیستم گازرسانی هستند، افزود: افزایش روند استفاده از گاز طبیعی در بخش‌های صنعتی، کشاورزی و خانگی و جایگزینی آن به جای سایر فرآورده‌های نفتی یکی از اهداف اصلی شرکت ملی گاز ایران است.
سرایلو تصریح کرد: هم اکنون 35 ایستگاه تقلیل فشار برون شهری «CGS» و 126 ایستگاه تقلیل فشار درون شهری «TBS» و  57 جایگاه سی‌ان‌جی برای سوخت‌رسانی به خودروها نصب و در حال ارائه خدمات و تامین سوخت هم استانی‌هاست.
وی بیان کرد: ایستگاه‌های برون شهری به صورت کمربندی در اطراف شهرها با ظرفیت‌های 10، 20 و 30 هزار مترمکعب بر ساعت نصب شده و فشار گاز را از یک‌هزار به 250 پوند کاهش می‌دهند.
سرایلو عنوان کرد: همچنین ایستگاه‌های درون شهری با ظرفیت‌های 2 هزار و 500  و 5 هزار و 10 هزار مترمکعب بر ساعت علاوه بر تقلیل فشار گاز از 250 پوند به 60 پوند ناخالصی‌های موجود و مقدار جریان ورودی و خروجی گاز را کنترل می‌کنند.
وی با اشاره به فعالیت 24 جایگاه تک‌منظوره و 33 جایگاه دو منظوره سی‌ان‌جی در استان کرمان افزود: تعداد پنج جایگاه نیز تزریق گاز شده و در مرحله نصب تاسیسات جایگاه است و هفت جایگاه دیگر نیز در دست اجرا قرار دارد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول