اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بیمارستان بعثت سنندج:

98 درصد خدمات درمانی در بیمارستان بعثت انجام می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس بیمارستان بعثت سنندج گفت: بالغ بر 98 درصد جراحی‌ها و خدمات درمانی در این مرکز انجام می‌شود و تنها تعداد کمی از بیماران برای درمان به مراکز درمانی خارج از استان و شهرهای مجاور مراجعه می‌کنند.

98 درصد خدمات درمانی در بیمارستان بعثت انجام می‌شود
بابک قطبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: در راستای ارتقای خدمات رسانی سریع و مناسب به بیماران در این مرکز در سال جاری تعداد تخت‌های آی‌سی‌یو از 6 تخت به 40 تخت افزایش یافته است.
 رئیس مرکز آموزشی، پزشکی و درمانی بعثت سنندج، خاطرنشان کرد: در حال حاضر در این مرکز دستگاه سی‌تی‌اسکن اسپیرال 16 اسلایس از نوع پیشرفته و با کیفیت بالا برای خدمات‌رسانی به بیماران وجود دارد.
وی خاطرنشان کرد: در کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی بیمارستان بعثت سنندج نیز پزشک‌های متخصص و فوق‌تخصص در راستای خدمات‌دهی به بیماران جذب شده و با تعرفه مناسب دولتی در حال ارائه خدمات به مردم هستند.
قطبی اظهار داشت: در حال حاضر کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی وحدت مجهز به نیروهای متخصص قلب، جراح مغز واعصاب، ارتوپد، زنان، کودکان، داخلی، فوق‌تخصص بیماری‌های خون و سرطان بزرگسال است.
وی خاطرنشان کرد: این کلینیک مجهز به دستگاه سونوگرافی است و روزانه بالغ بر 50 سونوگرافی با تعرفه دولتی انجام می‌شود.
قطبی در ادامه به اقدامات برای به روز کردن بخش‌های این بیمارستان اشاره و تصریح کرد: در سال جاری اورژانس مرکز درمانی بعثت مطابق با استانداردهای روز طراحی و راه‌اندازی شده است.
به گفته رئیس بیمارستان بعثت سنندج، در حال حاضر در سه بخش در اورژانس بیمارستان بعثت به بیماران خدمات ارائه می‌شود به گونه‌ای که در لاین قرمز، بیماران اورژانسی و نیازمند خدمات حیاتی، در لاین زرد، بیماران نیازمند به خدمات تشخیصی و در لاین سبز نیز بیماران نیازمند به خدمات سرپایی تحت درمان قرار می‌گیرند.
وی با اشاره به تضمین سلامت فکری، روحی و روانی نوزادان استان به عنوان سرمایه‌های جامعه گفت: 16 تخت آی‌سی‌یو نوزادان مجهز به پیشرفته‌ترین دستگاه‌های پزشکی ونتیلاتور(دستگاه تنفس مصنوعی) در این مرکز راه‌اندازی شده است.
رئیس بیمارستان بعثت سنندج اضافه کرد: 98 درصد کودکان سرطانی در بیمارستان بعثت سنندج تحت نظر پزشک فوق‌تخصص خون و سرطان و کادر پرستاری مجرب و دوره‌دیده خدمات شیمی درمانی با کیفیت بالا و به صورت ویژه قرار دارند.
وی افزود: تاکنون 23 نفر از کودکان سرطانی تحت درمان این مرکز بهبود یافته‌اند.
قطبی در ادامه شاخص نیروهای متخصص و فوق‌تخصص را در این مرکز درمانی مطلوب ارزیابی کرد و این مهم را مرهون توجه و خدمات بی‌شائبه استاندار، دانشگاه علوم پزشکی و معاونت درمان استان کردستان دانست.
وی در پایان از راه‌اندازی مرکز درمانی شهید چمران، دستگاه ام‌آر‌ای مجهز به پیشرفته‌ترین امکانات روز و اورژانس مخصوص کودکان مجهز به تمام امکانات درمانی و تشخیصی مناسب در آینده نزدیک خبرداد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول