اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بیمه خدمات درمانی:

موسسات درمانی کهگیلویه و بویراحمد کمترین تخلف را دارند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بیمه خدمات درمانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: موسسات درمانی در این استان کمترین تخلف را دارند.

موسسات درمانی کهگیلویه و بویراحمد کمترین تخلف را دارند
محمدعلی جعفرپور شامگاه دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: بر اساس گزارشات اداره نظارت و ارزشیابی بیمه خدمات درمانی، مؤسسات و مراکز درمانی و بهداشتی کهگیلویه و بویراحمد کمترین تخلف را داشته و این واحد نظارتی با همه تخلف‌ها برخورد قاطعی داشته است.
مدیرکل بیمه خدمات درمانی کهگیلویه و بویراحمد افزود: اداره نظارت و ارزشیابی بیمه خدمات درمانی بر مؤسساتی که خدمات درمانی را به مردم ارائه می‌دهند، نظارت مستمر و دقیقی دارد و در این خصوص جو استان آرام و مردم اعتماد نسبی خوبی به این خدمات دارند.
وی بیان کرد: طرح پزشک خانواده، طرح موفقی بوده که نقطه ایده‌آل در این طرح این است که هر خانواده یک پزشک داشته و در انتخاب پزشک خود نیز اختیار داشته باشد.
جعفرپور ابراز داشت: اداره ‌کل بیمه خدمات درمانی در چهار ماهه اول سال بالغ بر 3 میلیارد ریال بابت هزینه‌های دارو و 2 میلیارد و 600 میلیون ریال نیز سایر خدمات را به مردم شریف این استان پرداخت کرده است.
این مسئول بخش بیمه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ارزش و اهمیت خدمات بیمه‌ای به مردم ادامه داد: در این استان 458 هزار نفر دفترچه بیمه درمانی دارند که با ارائه آنها به مراکز و مؤسسات درمانی خدمات لازم را دریافت می‌کنند.
وی تعداد دفترچه‌های بیمه درمانی روستایی را 313 هزار مورد اعلام کرد و گفت: اداره‌ کل بیمه خدمات درمانی با 470 مؤسسه طرف قرارداد بوده که این مراکز خدمات بیمه‌ای را به مردم ارائه می‌دهند.
مدیرکل بیمه خدمات درمانی کهگیلویه و بویراحمد طرح پزشک خانواده را موجب دسترسی آسان مردم به پزشک و خدمات درمانی دانست و عنوان کرد: بعد از اجرای طرح پزشک خانواده هزینه‌های درمانی بیمه‌شدگان این اداره‌کل به 2 میلیارد و 100 میلیون تومان رسید در حالی که قبل از آن این رقم 700 میلیون تومان بوده است.
جعفرپور اضافه کرد: بسیاری از بیماری‌های خاص تا قبل از اجرای طرح پزشک خانواده شناسایی نشده بودند ولی با اجرای این طرح آمار بیماران خاص از 200 نفر به هزار و 120 نفر رسیده است.
وی خاطرنشان کرد: 100 درصد هزینه‌های درمانی مرتبط بیماران خاص در کهگیلویه و بویراحمد توسط بیمه خدمات درمانی پرداخت می‌شود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول