اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سربیشه:

رصد مشکلات درمانی مردم باید در اصل امور باشد

خبرگزاری فارس: فرماندار سربیشه گفت: دغدغه و رصد مشکلات درمانی مردم باید در اصل امور دستگاه‌های اجرایی باشد.

رصد مشکلات درمانی مردم باید در اصل امور باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، غلامرضا حسین‌پور ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات بیمارستان شهرستان سربیشه اظهار داشت: با توجه به حادثه‌خیز بودن سربیشه و مرزی بودن این شهر لزوم بیمارستان از اهمیت خاصی برخوردار است.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه جاذبه‌های کافی برای ماندگاری پزشکان در مناطق محروم کشور فراهم شده، می‌طلبد تا با رفع برخی از مشکلات موجود مانند تحویل زمین بیمارستان از سوی اداره مسکن و شهرسازی به طور قطعی به دانشگاه علوم پزشکی روند تجهیز و جذب 100 درصدی اعتبارات تسریع و امید است افتتاح کامل آن را در یوم‌الله 22 بهمن‌ماه سال جاری شاهد باشیم.
فرماندار سربیشه ادامه داد: دغدغه تمام مسئولان نظام و به ویژه رهبر فرزانه و توصیه ایشان نسبت به امر درمان را سر لوحه کارمان قرار دهیم.
حسین‌پور گفت: در جلسه‌ای که با وزیر بهداشت داشتیم بحث پرسنلی و مشکلات خاص بیمارستان را مطرح و راهکارها ارائه شد که ایشان در خاتمه قول مساعد داشتن بیمارستانی مجهز و در خور مردم مومن و ولایت‌مدار شهرستان را کردند.
امام جمعه شهرستان سربیشه نیز گفت: باید مسئولان در کنار مردم باشند و مشکلات آنها را رفع کنند.
حجت‌‌الاسلام محسن محمدی افزود: با توجه به پراکندگی و محروم بودن روستاهای شهرستان و نداشتن امکاناتی از قبیل پزشک خانواده در روستاها داشتن بیمارستانی با تمام امکانات خواسته به حق این ملت شهید پرور و ولایت‌مدار است.
وی با تأکید به اینکه شخص بیمار نباید دغدغه‌ای جز تأمین سلامت خود داشته باشد همت همه مسئولان را در رفع مشکل فعلی بیمارستان خواستار شد.
انتهای پیام/ح30 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول