اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس خبر داد:

راه‌اندازی دومین شهرک‌صنعتی در خرمبید

خبرگزاری فارس: قائم مقام مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: با توجه به تکمیل شهرک صنعتی شماره یک خرمبید ایجاد شهرک صنعتی شماره 2 در این شهرستان در دستور کار قرار گرفته است.

راه‌اندازی دومین شهرک‌صنعتی در خرمبید
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس، مصطفی هاشمی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرک‌های صنعتی خرم‌بید که با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان اجرایی و صنعتگران این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: مکان ایجاد ناحیه صنعتی جدید خرمبید شناسایی و مطالعات امکان‌سنجی آن نیز به پایان رسیده است.
وی با بیان اینکه یکی از مشکلات ایجاد ناحیه صنعتی وجود معارضان محلی است، گفت: با توجه به تعهد فرمانداری خرمبید در مورد حل مشکل معارضان و انجام این موضوع، مراحل تصویب این شهرک صنعتی در سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در حال انجام است.
قائم مقام مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزود: ناحیه صنعتی شماره دو خرمبید در فاز نخست در زمینی به مساحت 49 هکتار ایجاد می‌شود که ظرفیت استقرار 70 واحد صنعتی با پیش‌بینی اشتغال یک‌هزار نفر را دارد.
هاشمی اضافه کرد: با ایجاد شهرک صنعتی جدید خرمبید زمینه استقرار واحدهای جدید صنعتی و توسعه اشتغال و رشد صنعتی در این شهرستان فراهم می‌شود.
وی همچنین با اشاره به اینکه در شهرک صنعتی شماره یک خرم بید با مساحت 99 هکتار هم‌اکنون 100 واحد سنگبری و صنایع مربوط به آن مستقر و این شهرک تکمیل شده است گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در دو سال اخیر طرح‌های مناسبی را به منظور توسعه زیرساخت‌های این شهرک انجام داده است.
وی با اشاره به اجرای طرح تصفیه‌خانه فاضلاب صنعتی 150 مترمکعبی این شهرک تصریح کرد: هم‌اکنون این طرح با حدود 30 درصد پیشرفت درحال انجام است.
در این جلسه در مورد حل مشکل صدور سند تفکیکی صنعتگران شهرک صنعتی خرمبید نیز بحث و تبادل نظر و مقرر شد اداره ثبت اسناد و املاک نسبت به صدور اسناد تفکیکی اقدام و بانک‌ها نیز موظف به پذیرش این اسناد شدند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول