اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر محیط زیست شرکت شهرک‌های صنعتی فارس خبر داد:

بهره‌برداری از تصفیه‌خانه شهرک صنعتی سپیدان

خبرگزاری فارس: مدیر محیط زیست، ایمنی و بهداشت شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس گفت: عملیات اجرایی ساخت تصفیه‌خانه شهرک صنعتی سپیدان با بیش از 97 درصد پیشرفت فیزیکی تا 2ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از تصفیه‌خانه شهرک صنعتی سپیدان
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمد مهدی مهربانی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با بهره‌برداری از این تصفیه‌خانه ظرفیت تصفیه 320 متر مکعب فاضلاب صنعتی در روز در شهرک صنعتی سپیدان ایجاد می‌شود.
وی با بیان اینکه این طرح عمرانی با اعتباری حدود 12 میلیارد ریال در حال ساخت است، گفت: اعتبارات این طرح از محل بودجه عمرانی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس تامین شده است.
مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس افزود: با بهره‌برداری از این تصفیه‌خانه، علاوه بر حفاظت و صیانت از محیط زیست و دفع صحیح و اصلی پساب‌های واحدهای صنعتی، بخشی از آب تصفیه شده به چرخه محیط زیست باز می‌گردد و در بخش آبیاری فضای سبز استفاده می‌شود.
مهربانی اضافه کرد: شهرک صنعتی سپیدان با 37 هکتار مساحت یکی از شهرک‌های صنعتی در استان فارس است که ظرفیت استقرار 70 واحد صنعتی با اشتغال‌زایی 600 نفر را دارد و هم‌اکنون 22 واحد صنعتی با اشتغال‌زایی 335 نفر در آن فعال و 17واحد صنعتی نیز در مرحله ساخت و ساز است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول