اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با همکاری شهرداری ورامین صورت گرفت؛

بازدید 50 عکاس از جاذبه‌های تاریخی ورامین

خبرگزاری فارس: عکاسان باشگاه عکاسان جوان از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری شهرستان ورامین بازدید کردند.

بازدید 50 عکاس از جاذبه‌های تاریخی ورامین
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران صبح امروز با همکاری امور گردشگری حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری ورامین، عکاسان  باشگاه عکاسان جوان از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری شهرستان ورامین بازدید و به عکاسی از این جاذبه‌ها پرداختند.
مسئول امور گردشگری شهرداری ورامین در حاشیه این بازدید در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: در این تور یک روزه که سی نفر از عکاسان حرفه‌ای و آماتور این باشگاه حضور داشتند، از جاذبه‌های گردشگری تاریخی، مذهبی و طبیعی شهرستان از جمله مسجد جامع، امامزاده عبدالله (ع) و آب انبار روستای عسگرآباد ابردژ، آب انبار روستای قلعه بلند، یخچال تاریخی روستای حصار کوچک، امامزاده سلطان سید محمود (ع)، جاده درختی، آب انبار و حمام تاریخی روستای خاوه و ... بازدید و علاقمندان به شکار و ثبت لحظه‌های بیاد ماندنی از این آثار پرداختند.
محمدرضا تاجیک در پایان تصریح کرد: در نظر است در آینده ای نزدیک نمایشگاهی از آثار عکاسی عکاسان شرکت کننده در این تور، در گالری عکس موزه مردم شناسی شهرداری با همکاری امور گردشگری حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری ورامین و باشگاه عکاسان جوان برپا تا آثار به نمایش درآمده مورد بازدید علاقمندان قرار گیرد.
شهرستان ورامین از شهرستان‌های استان تهران است.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول