اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش اتفاق افتاد؛

جلوگیری از حضور برخی خبرنگاران و عکاسان بوشهر

خبرگزاری فارس: امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل آموزش و پرورش استان بوشهر، از حضور برخی خبرنگاران و عکاسان رسانه‌های بوشهر جلوگیری شد.

جلوگیری از حضور برخی خبرنگاران و عکاسان بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، در حالی از یکی دو روز گذشته زمان و مکان مراسم تودیع و معارفه مدیران کل آموزش و پرورش استان بوشهر مشخص شده بود، در بین اهالی رسانه این سخن می‌گشت که قرار است از حضور رسانه‌ها به جز واحد مرکزی خبر در این مراسم جلوگیری شود.
با این وجود امروز در این مراسم معارفه، تدابیر شدیدی برای حضور افراد در این مراسم به چشم می‌خورد و از حضور کسانی که کارت ورود به مراسم را نداشتند جلوگیری می‌شد، حتی در ابتدای امر از حضور خبرنگار و تصویربردار واحد مرکزی خبر هم جلوگیری به عمل آمد.
این در حالی بود که تنها در دو سه روز گذشته بود که مشخص شد مدیران کل آموزش و پرورش استان بوشهر قرار است تودیع و معارفه شوند.
امروز همچنین مسئولان حراست وزارت آموزش و پرورش نیز در مراسم حضور داشتند. در حالی که شماری از خبرنگاران بوشهری در تماس با خبرنگار فارس جلوگیری از حضور برخی خبرنگاران و عکاسان را تائید کردند اما نهایتا خبرنگاران فارس، ایران و واحد مرکزی خبر بودند که توانستند در مراسم حضور یافته و آن را پوشش دهند.
در حالی که خبرنگارانی که نتوانسته بودند در این مراسم حضور یابند نیز عنوان داشتند با وجود برخورد خوب حراست آموزش و پرورش اما جواب قانع کننده‌ای در این زمینه به آنان داده نشده و از حضور آنان برای شرکت در مراسم جلوگیری شده است.
بر این اساس به نظر می‌رسد بهتر است که مسئولان زحمتکش آموزش و پرورش بوشهر در نخستین اقدام، جواب قانع کننده‌ای برای جلوگیری از حضور خبرنگاران و عکاسان بوشهری به این مراسم بدهند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول