اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آخرین مهلت ارسال مدارک 30 آبان‌ماه؛

کارت ویژه خبرنگاران و عکاسان ورزشی کرمانشاه صادر می‌شود

خبرگزاری فارس: خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان کرمانشاه از این پس تنها با ارائه کارت ویژه می‌توانند در محیط‌های ورزشی با نظارت این اداره کل در سراسر استان کرمانشاه اقدام به تهیه خبر و عکس کنند.

کارت ویژه خبرنگاران و عکاسان ورزشی کرمانشاه صادر می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، بهمن اختیاری مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان این اداره کل با اعلام مطلب فوق افزود: همه خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان کرمانشاه تا 30 آبان‌ماه فرصت دارند، شخصا با حضور در روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه نسبت به تکمیل فرم و تحویل مدارک اقدام کنند.
وی افزود: این مهلت به هیچ عنوان قابل تمدید نخواهد بود و به مراجعات پس از آن ترتیب اثر داده نمی‌شود.
اختیاری خاطرنشان کرد: این اقدام در راستای ساماندهی ورزشی‌نویسان و خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان کرمانشاه صورت می‌گیرد و خبرنگاران و عکاسان ورزشی پس از صدور این کارت‌ها، تنها با ارایئه آن می‌توانند در رقابت‌های ورزشی حضور و اقدام به تهیه خبر و عکس کنند.
روابط عمومی ورزش و جوانان استان کرمانشاه همچنین خاطر‌نشان کرد: برای رقابتهای مهم بین‌المللی که نیاز به صدور ID کارت باشد، کارت‌های ویژه صادر خواهد شد.‌
وی در پایان مدارک لازم برای دریافت این کارت را معرفی‌نامه از مدیر مسوول رسانه متبوع، 2 قطعه عکس 3*4 جدید، تصویر کارت خبرنگاری رسانه و کارت ملی ذکر کرد.
اختیاری تاکید کرد: دلیل اینکه از همکاران خبرنگار، عکاس، گزارشگر، تصویربردار و ... درخواست می‌شود شخصاً برای دریافت کارت مراجعه کنند به جهت تکمیل فرم مشخصات فردی و حرفه‌ای برای تکمیل بانک اطلاعات رسانه‌ای اداره کل ورزش و جوانان استان‌ است‌.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول