اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار طارم خبر داد:

اختصاص 2 میلیارد تومان برای توسعه طارم

خبرگزاری فارس: فرماندار طارم از اختصاص 2 میلیارد تومان برای توسعه و آبادنی این شهرستان در بخش‌های مختلف خبر داد.

اختصاص 2 میلیارد تومان برای توسعه طارم
غلامسحین رجبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: پیگیری اتمام راه تهم چورزق‌، احداث سد امام رضا (ع) پاوه‌رود و گاز رسانی به شهرستان در سال جاری با تاکیدات مقام عالی استان به نحو مطلوبی ادامه دارد.
وی با بیان اینکه بسترهای مطلوبی در راستای استفاده از ظرفیت‌های کشاورزی شهرستان طارم فراهم شده است، افزود: یکی از اولویت‌های شهرستان توجه به توسعه عمرانی شهرها و روستاهای مختلف است.
فرماندار طارم از اختصاص 100 میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های کشاورزی در شهرستان طارم خبر داد و ادامه داد: این اقدام فرصت طلایی برای مردم شهرستان طارم محسوب می‌شود.
وی با اشاره به فراهم بودن زیر ساخت‌های شهرستان در بخش‌های مختلف، تاکید کرد: با فراهم‌سازی زیرساخت‌های اصلی از سوی دولت و پرداخت تسهیلات ویژه برای سرمایه‌گذاران زمینه برای توسعه و عمران شهرستان فراهم شده است.
وی نرخ بیکاری شهرستان طارم را نزدیک 3.4 درصد عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه نرخ بیکاری در استان زنجان حدود هفت درصد است استفاده از فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهرستان طارم می‌تواند اشتغال استان را نیز زیر پوشش قرار دهد.
فرماندار طارم  جاده زنجان ـ طارم را یکی از بهترین و قابل دسترسی‌ترین جاده‌های استان برشمرد و گفت: بهره‌برداری از این طرح، آثار و برکات بسیاری برای شهرستان دارد.
وی با بیان اینکه در هفت سفر گذشته استاندار زنجان به طارم نزدیک به 175 مصوبه برای عمران و آبادانی آن شهرستان مصوب شده است، یادآور شد: بیشتر طرح‌های شهرستان در دست اقدام است.
رجبی تصویب 27 مصوبه جدید را ره‌آورد سفر چهاردهم استاندار زنجان به شهرستان طارم دانست و تصریح کرد: اختصاص 200 میلیون تومان برای تکمیل پل ورودی آببر، اختصاص 180 میلیون برای تکمیل طرح‌ها آب آشامیدنی روستایی،250 میلیون تومان برای استقرار گروه امداد و نجات در محور تهم ـ چورزق و 75 میلیون تومان هم برای اجرای طرح جامع گردشگری طارم از جمله این مصوبات است.
مجموع اعتبارات مصوب در این سفر به شهرستان طارم  بیش از دو میلیارد تومان شد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول