اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خلخال:

تداوم راه شهدا بهترین معروف در جامعه است

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان خلخال گفت: تداوم راه شهدا بهترین و شایسته‌ترین معروف در جامعه است که اگر به شکل حقیقی انجام شود بسیاری از آسیب‌ها و تهدیدها از بین می‌رود.

تداوم راه شهدا بهترین معروف در جامعه است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام محمدرضا عابدی عصر امروز در یادواره شهدای دانش‌آموز مشگین‌شهر و 56 شهید والامقام دانش‌آموز خلخال با محوریت شهید مرحمت بالازاده در سالن ارشاد اسلامی خلخال اظهار داشت: مجاهدت در سنگر ایثار و شهادت و ترویج آموزه‌ها و ارزش‌های صادر شده از این فرهنگ غنی می‌تواند جامعه ما را از تمام تهدیدها و آسیب‌ها در امان نگه دارد و بهترین سد در برابر هجمه‌های دشمن باشد.
وی با یادآوری این‌که انقلاب اسلامی ایران انقلاب احیاکننده ارزش‌های اسلامی و انسانی در سایه حضور مردم و مشارکت همگانی است، تصریح کرد: ملت ایران از دیرباز عاشق مکتب امام حسین (ع) بودند چرا که در این مکتب ذلت در برابر دشمنان و تحقیر شدن معنایی ندارد بلکه همه می‌کوشند تا در یک مسیر متعالی آرمان و ارزش انقلاب و نظام دینی را تبیین و تشریح کنند.
عابدی ترفند دشمنان را در زدودن ارزش‌های اصیل اسلامی جامعه یادآور شد و خاطر نشان کرد: دشمن امروز در سنگر تهاجم تمام عیار فرهنگی می‌کوشد تا این انقلاب را از مسیر واقعی خود به انحراف بکشاند در حالی که وظیفه ما است با پشتیبانی ولایت فقیه و تداوم راه شهدا به دشمنان اجازه چنین ترفندی را ندهیم.
این مسئول در ادامه سخنان خود اضافه کرد: استکبار جهانی امروز از این فرهنگ ما در هراس و نگرانی است اما هرگز حاضر نیست این حقیقت را اذعان کند که با وجود فرهنگ ایثار و شهادت قادر نیست این کشور را مورد هجمه نظامی و جنگ رودررو قرار دهد.
وی با بیان این‌که این انقلاب با تقدیم شهدای گرانقدر از جمله شهدای دانش‌آموز توانسته است حقانیت خود را در دنیا به اثبات برساند، ادامه داد: شهدا به عنوان مردان حقیقی و الهی پیام خداوند را به شایستگی دریافت کردند و در نهایت بصیرت و درایت به سوی معبود شتافتند.
به گزارش فارس، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خلخال به بی‌ادعا بودن شهدا در رسیدن به اهداف و آرزوهایشان اشاره کرد و گفت: در قاموس آنها تنها ادای تکلیف و وظیفه معنا پیدا می‌کند و آنها برای مسایل مادی و ظاهری دنیوی هرگز حاضر به حضور در جبهه‌های جهاد و جنگ و مبارزه نشدند.
وی دانش‌آموزان شهید را بهترین الگو برای نوجوانان و جوانان عصر حاضر دانست و افزود: آنها در نهایت همت و باور و اعتقاد خود توانستند به قرب الهی نزدیک شوند و شهادت به سوی خداوند بهترین هدیه‌ای بود که شهدایی همچون مرحمت بالازاده به آن مفتخر شدند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خلخال در پایان سخنان خود تصریح کرد: ما امروز حسین فهمیده‌ها و مرحمت بالازاده‌ها را باید سرمشق تربیت مکان‌های آموزشی و تربیتی خود قرار دهیم و با ترویج و تبلیغ رفتار و سیره آنها بتوانیم این انقلاب را به معنای حقیقی از کاستی‌ها و برخی نقص‌ها در امان نگه داریم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول