اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان:

حضور حداکثری در انتخابات راهبرد رسانه‌هاست

خبرگزاری فارس: مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان گفت: راهبرد اصلی رسانه‌ها در انتخابات مجلس نهم، دعوت مردم برای حضوری حداکثری در انتخابات و معرفی ویژگی‌های اصلح در کلام امام راحل و مقام معظم رهبری است.

حضور حداکثری در انتخابات راهبرد رسانه‌هاست
ابراهیم بهمنی‌جلالی امروز در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در رشت اطلاع‌رسانی جامع و همه‌جانبه در موضوعات مختلف را راهبرد توسعه گیلان دانست.
وی با اشاره به ضرورت بهره‌گیری دستگاه‌های دولتی، بخش تعاون و خصوصی از ظرفیت رسانه‌ها برای نیل به اهداف درون سازمانی، اذعان داشت: مطبوعات رکن توسعه پایدار در هزاره سوم است.
عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات ایران با بیان اینکه گیلان در زمینه مطبوعات و رشد کمی و کیفی آن رتبه خوبی در سطح کشور دارد، گفت: تمام مسئولان وظیفه دارند که این قشر خدوم را در راه رسیدن به توسعه و پیشرفت یاری کرده و مشکلات آنها را در بخش‌های مختلف و به‌ ویژه معیشتی و رفاهی در حد مقدور برطرف کنند. 
وی تصریح کرد: خبرنگاران مسیری را طی می‌کنند که راه انبیای بزرگ الهی است و رسالت پیامبران رسالت خبررسانی بوده و رسالت اهالی رسانه نیز رسالت بزرگی است.
به گفته بهمنی‌جلالی، گسترش خدمات آموزشی و برگزاری کلاس‌های آموزشی در طول سال و فراهم آوردن زمینه‌های لازم برای برپایی نشست‌های تخصصی اصحاب رسانه با مدیران و مسئولان استان می‌تواند نقش به‌سزایی در تقویت جایگاه معنوی رسانه‌ها و کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های آنها ایفا کند. 
 
* تشکیل 412 نفر ساعت نشست تخصصی در خانه مطبوعات گیلان
  
وی درباره اقدام‌های صورت گرفته در خانه مطبوعات گیلان، اذعان داشت: در یک‌سال گذشته بیش از 412 نفر ساعت نشست تخصصی در خانه مطبوعات گیلان برای تعیین راهبردها تشکیل شده است. 
این مسئول افزود: خبرنگاران نقش مهمی در روشن کردن افکار عمومی جامعه دارند و باید بکوشیم تا در این رسالت موفق‌تر از گذشته اقدام کنند. 
وی با اشاره به کارکردهای رسانه خاطرنشان کرد: رسانه‌ها در راهنمایی و به حرکت درآوردن دستگاه‌های اجرایی و مردم در راستای تحقق جهاد اقتصادی نقش راهبردی دارند. 
بهمنی‌جلالی یادآور شد: خبرنگاران از وظیفه خطیری برخوردارند تا با سرعت بخشیدن به اطلاع‌رسانی صحیح، سالم و شفاف پل ارتباطی بین مردم و مسئولان را برقرار کنند.
 
* بهره‌گیری از خبرنگاران در روابط‌عمومی‌ها ضروری است
 
وی با تاکید بر اینکه مدیران و مسئولان اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی با خبرنگاران در راستای اطلاع‌رسانی تعامل داشته باشند، گفت: سازمان‌ها و نهادها برای رسیدن به اهداف نیازمند خبرنگاران و اصحاب رسانه هستند و خانه مطبوعات نیز برای تحقق این اهداف مجموعه دولت در استان را یاری می‌کند. 
مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان در ادامه کمک به ارتقای سطح درآمدی خبرنگاران را یکی از اولویت‌های خانه مطبوعات گیلان عنوان کرد و افزود: لازمه تحقق این مهم به‌کارگیری خبرنگاران عضو خانه مطبوعات در مجموعه روابط عمومی‌های اداره‌ها و نهادهاست. 
وی بیان داشت: مطبوعات با شیوه خلاقانه خود در قالب یادداشت، مقاله، سرمقاله و گزارش، می‌توانند واقعیت‌ها را مستقیم و غیرمستقیم به افکار عمومی منتقل کرده و با تشکیل کارگروه مشترک بین مطبوعات و نهادهای مسئول این کار می‌تواند هدفمند شود تا انتظارات جامعه را بررسی کند. 
بهمنی‌جلالی با بیان اینکه اصحاب رسانه می‌توانند برای رسیدن به اهداف دستگاه‌ها کمک‌کار مدیران باشند، خاطرنشان کرد: مدیران دولتی خبرنگاران را محرم بدانند.
 
 
* حضور حداکثری در انتخابات نهم راهبرد ‌مطبوعات است
 
وی، پیگیری مسائل صنفی را محور فعالیت‌های خانه مطبوعات برشمرد و اذعان داشت: این تشکل از ورود به جناح‌بندی‌های سیاسی اجتناب کرده و در راستای آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی و دفاع از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی مستحکم و استوار گام برداشته است. 
این مسئول با اشاره به برگزاری انتخابات نهم مجلس در اسفند امسال یادآور شد: راهبرد ما در انتخابات نهم مجلس دعوت مردم برای حضور حداکثری در انتخابات و معرفی ویژگی‌های اصلح در کلام امام راحل و مقام معظم رهبری است.
وی گفت: مطبوعات و خبرگزاری‌های استان تریبون دفاع از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند و تلاش می‌کنیم در نظام ولایی سرباز مخلص رهبر معظم انقلاب در تمام عرصه‌ها باشیم و به‌هیچ قیمتی این تریبون را با تبعیت از فرمایشات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به نااهلان واگذار نمی‌کنیم. 
بهمنی‌جلالی تمسک به قرآن و عترت برای عبور موفق از این برهه حساس را مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: بهره‌گیری صحیح از کتاب آسمانی، تمسک به پیامبر (ص) و در حاکمیت کنونی، پیروی از ولایت مطلقه فقیه سبب می‌شود تا از چنگال دشمن به سلامت بگذریم.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول