اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور نکا:

ظرفیت پذیرش پیام‌نور نکا به بیش از یک هزار نفر رسید

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور نکا گفت: ظرفیت پذیرش این دانشگاه بیش از یک هزار دانشجو است.

ظرفیت پذیرش پیام‌نور نکا به بیش از یک هزار نفر رسید
سیاوش خاکپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا اظهار داشت: دانشگاه پیام نور نکا در راستای سفر اول ریاست جمهوری به استان مازندران و با توجه به سیاست دانشگاه مبتنی بر توسعه آموزش در تمام نقاط محروم کشور و با شعار آموزش در همه جا برای همه کس و در همه وقت در سال 1386 با دو رشته الهیات و حقوق تاسیس شد تا بار هزینه و رنج سفر در فرزندان بر تحصیل به دوش خانواده‌ها سنگینی نکند.
وی خاطرنشان کرد: این دانشگاه از سال 88 با رویکرد برنامه‌ای و توجه به توسعه کمی و کیفی از 130 دانشجو با افزایش چهار رشته علوم تربیتی، مدیریت دولتی و بازرگانی، حسابداری به حدود 400 نفر در این سال رسید.
رئیس دانشگاه پیام نور نکا اضافه کرد: هم‌اکنون که در نیم‌سال اول تحصیلی 91-90 قرار داریم تعداد رشته‌های این دانشگاه به 10 رشته رسیده که علاوه بر آن در رشته‌های مدیریت صنعتی، مهندسی مدیریت پروژه، مهندسی مدیریت اجرایی و مدیریت جهانگردی نیز دانشجو می‌پذیرد و تعداد دانشجو به یک هزار نفر رسیده است.
خاکپور یکی از ارکان توسعه علمی کشور را آموزش دانست و اضافه کرد: آموزش رشد اجتماعی و شکوفایی استعدادها را به همراه دارد و زمینه‌ساز خلاقیت‌های انسانی است.
وی ادامه داد: آموزش‌های متعارف و جاری به تنهایی بر برقراری این رکن مهم کافی نیست و توجه به روش‌های جدید آموزشی و اجرای برنامه‌هایی از قبیل آموزش نیمه حضوری، آموزش باز از راه دور و آموزش مجازی برای دستیابی به هدف‌های توسعه بسیار ضروری است.
خاکپور یادآور شد: حوزه فعالیت این واحد دانشگاهی در بخش‌های مختلف اداری و فرهنگی است که تبدیل وضعیت تعداد چهار نفر از شش نفر همکاران هیئت موسس به قراردادی و شرکتی، انسجام کادر اداری در بخش‌های مختلف و نصب دستگاه حضور و غیاب، ارزیابی عملکرد و گزارش‌گیری ماهانه از روندکاری همکاران بخش‌های مختلف، شرکت همکاران در کارگاه‌های مختلف آموزشی کارکنان و... از آن جمله است.
رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان نکا با اشاره به فعالیت حوزه فرهنگی اذعان داشت: برگزاری مراسم دانشجویی جدیدالورود، برگزاری اردوی جهادی و طرح هجرت که تابستان هر سال به صورت منظم در مناطق محروم شهرستان نکا انجام می‌پذیرد، برگزاری اردوهای علمی و فرهنگی در سطح شهر و خارج از استان و برگزاری اردوی راهیان نور نیز از جمله برنامه‌های فرهنگی این دانشگاه است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول