اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه چالوس و نوشهر:

تلاش برای بازگشایی جاده چالوس کرج ادامه دارد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و ترابری چالوس گفت: با توجه به مسدود شدن جاده چالوس به دلیل ریزش سنگ تلاش برای بازگشایی مسیر ادامه دارد.

تلاش برای بازگشایی جاده چالوس کرج ادامه دارد
محمدرضا کاوه فیروز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چالوس اظهار داشت: از ساعت دو بامداد دیروز با باران شدید شاهد ریزش سنگ، گل‌ولای در مسیر جاده چالوس حد فاصل چالوس به مرزن‌آباد بودیم.
وی ادامه داد: تیم راهداری با تمام امکانات و نیروهای انسانی در مسیر مستقر و مرحله اول خودروهایی که در مسیر پارک فین و پلیس راه در راه مانده بودند را نجات دادیم.
کاوه بیان داشت: بازگشایی مسیر را از ساعت 4 بامداد آغاز و سنگ‌های ریزشی را جمع‌آوری کردیم که حدود 50 تن می‌شود.
این مسئول گفت: بعد از جمع‌آوری سنگ‌ها بار دیگر شاهد ریزش سنگ با بیش از 70 تن بودیم که در چند نقطه انجام شده و جاده تا اطلاع ثانوی مسدود است.
کاوه فیروز یادآور شد: تجهیزات راهداری در طول مسیر مستقر بوده و در تلاش هستیم تا بتوانیم تا چند ساعت آینده مسیر را پاک‌سازی و تردد انجام گیرد.
وی خاطرنشان کرد: به دلیل احتمال بارش باران در محور امنیت کامل در جاده چالوس حد فاصل مرزن‌آباد تا چالوس برقرار نیست و همچنین پیشنهاد می‌شود خودروها از سمت کلاردشت به عباس‌آباد تردد کنند.
رئیس اداره راه و ترابری چالوس و نوشهر در پایان اذعان داشت: جاده فرعی آزادراه نیز دچار ریزش سنگ، گل و لای شده و مسدود است. 
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول